Zo, ik sta geen laatste meer Vandaag mijn eerste ritje gedaan zonder dat er andere paarden meegingen. Supergoed gegaan, alleen de vrachtwagens waren heel erg eng haha. GPS werd pas later opgepikt helaas dus denk dat we ruim 5 km erop hebben zitten. Het is niet veel maar beter iets dan niets
spatter
Geplaatst: 03-03-14 19:14
Anne oftopic wat heb jij een leuk lettertype op je mobiel!
Hier plekje gestegen naar de 7e plek! Heerlijke rustige rit gereden met kennisje. Paarden gingen geweldig samen (aardig doen en zelfde tempo in alle gangen, zalig is dat!) en ruim 17km gereden. Op strand helaas hoog water, dus maar twee keer klein stukje galop kunnen pakken.
Maar hele weg zonnetje erbij, nice!
Bernoe
Geplaatst: 03-03-14 20:35
Spatter, superomgeving zeg! Helaas voor mij te ver om ff heen te rijden. Net als de zee. Voor jaan wel dagelijkse kost zo te lezen hihi! Lijkt me zo gaaf! En annevm, het buitenrijden kan beginnen
Sancerre
Geplaatst: 03-03-14 20:41
Ik kreeg op facebook al de vraag of dit in Afrika was.. Afrika op de Veluwezoom. Gisteren heerlijk ritje met Mando gemaakt van 10 km bij Laag Soeren.
Ja.. snap het ook. Blij dat ik hier zo dichtbij woon en wekelijks hier kan rijden.
Equisync
Geplaatst: 03-03-14 21:06
Sancerre schreef:
Ja.. snap het ook. Blij dat ik hier zo dichtbij woon en wekelijks hier kan rijden.
Wauw, er zijn niet veel dingen waar ik mijn mooie limburgse landschap voor zou achterlaten maar dít? Ja hoor, inpakken en wegwezen! Wat lijkt het me héérlijk om hier te kunnen rijden, en dan ook nog eens wanneer je maar wil!
xRiiannex
Geplaatst: 03-03-14 21:18
@Sancerre Heeft wel iets van Afrika hoor
Woont hier iemand in Noord-Holland/Zuid-Holland (Hoofddorp) die binnenkort ook eens naar de veluwe of ergens anders heen wilt? Dan kunnen we namelijk samen rijden + samen de reiskosten betalen. Scheelt een hoop. Lijkt me zo gaaf om eens zo'n heerlijke lange rit te rijden ergens waar ik nognooit ben geweest
Haha, Bernoe, strand is idd hier dichtbij. Ben paar weken geleden verhuisd. Had eerst strand nog iets dichterbij, maar is nu nog steeds goed te doen gelukkig.
Maar die plaatjes van de Veluwe en daar in Belgisch Limburg.... kwijl!
In mei eerst naar de Loonse en Drunense Duinen, wie weet in oktober naar de Veluwe!
Haha, dank voor het aanbod! We gaan met een 'vast' clubje (is nog maar 2e keer, daarom ff tussen ' ', maar hopelijk dit jaar 2x!) dus we komen er wel uit! Een van hen is al aantal keer eerder in de LDD geweest, en vorig jaar september zijn we daar ook geweest met t poowniekampklupje
Gosh, heb er nú al zin an!
Net ff gespiekt op de endomondo, maar in februari in totaal 117 km gereden. Dat is een stuk minder dan januari (142) en december (157) Maar sta nu al op 34km, dus heb goede hoop voor deze maand, haha! Vandaag geen ritje, ga m vanavond ff longeren.
spatter
Geplaatst: 04-03-14 10:29
Sancerre misschien vraag ik jou nog wel een keertje voor daar bij jou Daar vroeger regelmatig gewandeld maar ben er nooit te paard door heen geweest.
Hier onverwacht een lekkere rit gemaakt van bijna 12km. Mocht op paard van stalgenootje (de mijne had vrij, maar t was zúlk mooi weer en zij moest werken) Nooit eerder op het dier gereden (kwpnxfries) maar zelfs flinke galop meegepakt op strand. Top!
Wat een heerlijk weer! Ik had de camera weer eens meegenomen, helaas iets te laag gezet met filmen. Maar we hebben in ieder geval weer een lekkere rit gemaakt in een schitterend zonnetje!
apart ritje gemaakt vandaag. Eindelijk weer naar de duinen, prachtig weer. We waren echt op en top aan het genieten. Tot Bonny besloot dat ze teveel energie had en er rap vandoor ging. Rogan (van Cimmy) ging leuk mee. Na even kreeg ik Bonny weer wat rustiger, tot ze Rogan achter zich hoorde en maakte er een race wedstrijd van... Heb der op een grote volte gekregen (stoppen deed ze niet), dus mijzelf eraf laten vallen. Cimmy ook gevallen.
Ik bleef hangen achter de teugel. Enorm pijnlijke vinger. Nog langs de huisartsenpost, bang dat het gebroken was. Dokter dacht gelukkig van niet. Cimmy ook beurs, zere rug en knieën geschaafd.
Desondanks voor de storm nog 2 leuke foto's.
Overigens is vriendin van me mij op komen halen om Bonny terug te rijden. Dus bij dat punt heb ik endomondo uit gezet (ik reed immers niet meer)