Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evdpanne schreef:Wat een heerlijke herfstfoto’s! Voor mij dit weekend geen kilometers, mijn bijrijder heeft hem het weekend even geleend ☺️. Volgende week weer!
Dayanara: Las dat er een paardje tijdelijk naar Noordwijk komt. Waar komt ie te staan? Die van mij staat in Noordwijkerhout en ben bijna elk weekend wel op strand te vinden.
evdpanne schreef:Wat een heerlijke herfstfoto’s! Voor mij dit weekend geen kilometers, mijn bijrijder heeft hem het weekend even geleend ☺️. Volgende week weer!
Dayanara: Las dat er een paardje tijdelijk naar Noordwijk komt. Waar komt ie te staan? Die van mij staat in Noordwijkerhout en ben bijna elk weekend wel op strand te vinden.
Dayanara schreef:evdpanne schreef:Wat een heerlijke herfstfoto’s! Voor mij dit weekend geen kilometers, mijn bijrijder heeft hem het weekend even geleend ☺️. Volgende week weer!
Poeh dat durf ik niet te zeggen. Het is in de achtertuin van de ex schoonvader van haar. Maar als je die tegenkomt herken je hen gelijk hoor
[ [url=m/YNU1bm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan houden we contact ( evdpanne en Danseresje!) want als ik die kant opga neem ik mijn tinker ook mee voor een strandrit
Em_ schreef:Ils_K schreef:Nu ik vaker weg ga ergens te rijden gebruik ik Endomonde vaker. Bij onze thuisbasis eigenlijk nooit.
Vandaag
[ [url=m/JCpFYw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z4HUgs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7opCxe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie omgeving daar!
scooby09 schreef:Wat een heerlijke foto`s weer...Bos is zo mooi nu.
Fennadev…. je zult wel vaker hebben dat paarden je aanspanning spannend vinden of niet?
scooby09 schreef:Gefeliciteerd..Simone...Mooie wedstrijd was het he.