Maarten helemaal van Hoogezand naar Vries op de fiets ??? jemig wat knap, dan heb je wat over om paard te rijden ! Is er bij jou in de buurt niet een manege ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yenopi schreef:Ikke was vanmorgen al mooi op tijd, om 7 uur waren we onderweg voor een rondje ! Toen was het al best warm, maar wel lekker gehobbeld. De vliegjes waren toen gelukkig nog niet wakker![]()
[naam] helemaal van Hoogezand naar Vries op de fiets ??? jemig wat knap, dan heb je wat over om paard te rijden ! Is er bij jou in de buurt niet een manege ?
AlexVB schreef:Bedankt dat ik mee mag kletsen en delen.
@Kem_evendi, Als je bij Genghis Khan rijdt is Willem Koet je niet onbekend. Genghis is de zoon van Gusar Khan en we zijn langzaam aan begonnen met hem gereed te maken voor de Endurance volgend jaar. Hij is dan 4 en zal 1 of 2 wedstrijden in de K1 meedoen.
600km ruiterpad is inderdaad geweldig. Ik zal eens wat routes plaatsen voor de mensen die interesse hebben bij ons te komen rijden.
Gisteravond konden we niet naar buiten. Het regende hier pijpenstelen en dan hebben sommige mensen hier het 'ik ben van suiker' attitude
AlexVB schreef:Bedankt dat ik mee mag kletsen en delen.
@Kim_evendi, Als je bij Genghis Khan rijdt is Willem Koet je niet onbekend. Genghis is de zoon van Gusar Khan en we zijn langzaam aan begonnen met hem gereed te maken voor de Endurance volgend jaar. Hij is dan 4 en zal 1 of 2 wedstrijden in de K1 meedoen.
600km ruiterpad is inderdaad geweldig. Ik zal eens wat routes plaatsen voor de mensen die interesse hebben bij ons te komen rijden.
Gisteravond konden we niet naar buiten. Het regende hier pijpenstelen en dan hebben sommige mensen hier het 'ik ben van suiker' attitude
Attitude schreef:Die van mij doet 8 wkn met zn ijzers.
Ik rij gemiddeld 100 km per maand en ook veel asfalt.
En hij staat ook nog eens in een hit actief stal met veel bestrating.
Ijzers zijn idd wel erg dun aan het eind maar red zich er tot nu toe mee ( ff afkloppen)