vaak als het echt een drama word roep ik een ander om even te helpenO ik herriner me weer een val

We gingen met de les naar buiten en een meisje voor mij gaat draven net het stukje terwijl ze de hoek om ging, mijn paard bokken omdat hij niks meer zag zeg maar.. en de lesgeefster had al 100x gezegd niet in draf aan sluiten maar in stap! eigenwijs meisje dus en mijn paard bokte een aantal keer gemeen (hoofd naar beneden en schuin en hoog bokken) ik viel er af, als het 3 m eerder was gebeurd was het op 't fietspad
alle paarden gingen er vandoor, 1 over de brug en terug (gelukkig niks gebeurd) en omdat een meisje het paard schuin moest zetten zijn we andere ongelukken voorkomen, en er kwamen er ook nog een paar op mij afrennen terwijl ik net stond, paar meisjes af gestapt en paarden gevangen.. toen gingen we terug naar buiten bak gaat me paard elke keer weer naar links ipv. rechtdoor donder ik er zo nog 4-5 x vanaf (moesten galoperen zonder beugels, ik mocht met maar me kuit deed nog vreselijk pijn)sindsdien nooit meer op dat paard naar buiten geweest
is een apart beest als je het mij vraagt

, echt waar:
). Afgaande op de sporen hebben de ponies nog een hele tijd gegaloppeerd; ze zullen elkaar goed aangestoken hebben. Op een bepaald punt was er een flinke plas, ter breedte van het pad. Wat hebben ze daar gedaan: vol op de rem ? In volle vaart een flinke sprong eroverheen gemaakt ? Moet er niet aan denken dat ik er toen nog op zat !
..