Dus maar dan kunnen jullie toch met begeleiding het bos in die wel het ruiterpaspoort heeft

Je kan je aanmelden bij mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadya schreef:Siria schreef:waarschijnlijk zal het inderdaad nooit verplicht worden of over 50 jaar ofzo, maar als je moet gaan wachten om het verplicht te maken tot dat er niemand meer is die het niet nodig heeft, dus het moet niet verplicht worden omdat er een aantal mensen zijn die het niet nodig hebben?
Als ze zoiets willen verplichten voor onervaren ruiters, prima, maar:
- zorg dan voor echte goede, leerzame theorie (dus niet zoals het nu is) en wat moeilijkere vragen tijdens het examen.
- graag veel strengere eisen m.b.t. kennis van en over paarden en betere rijtechniek eisen van de ruiters.
- bitloos rijden ook toestaan!
- graag ook de rest van het deelnemend verkeer bijspijkeren wat betreft het onderwerp 'paarden op de weg'.
En er zijn vast nog heel wat meer aanvullingen te bedenken (maar ik moet nu weg).
runningkawa schreef:een manege paard in toom houden is niet moeilijk...
ja weet het wordt me niet in dank af genomen dat ik dat zeg...
Brammetje16 schreef:Als het zo word bekijken ze het maar ik ga echt niet ook nog eens ene theorie examen afleggen voor mijn paard.
Shadow0 schreef:Een verkeerstheorie-examen is zo slecht nog niet, maar een examen dat voor het ene deel uit ontzettend suffe vragen en voor een ander deel uit discutabele opvattingen bestaat... nee dank je.
Siria schreef:Shadow0 schreef:Een verkeerstheorie-examen is zo slecht nog niet, maar een examen dat voor het ene deel uit ontzettend suffe vragen en voor een ander deel uit discutabele opvattingen bestaat... nee dank je.
die suffe vragen zijn misschien wel nuttig
runningkawa schreef:Misschien doordat het paard tijdens een buitenrit een snoekduik maakt naar een hoop mest![]()