Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chasey schreef:Ik heb voor op de camping oordopjes en zo’n ooglapje (heel charmant), maar anders doe ik ook geen oog dicht.
Misschien is dat een idee?
Trusten!
Annick75 schreef:Vannacht in elk geval geen snurkende camperbewoners naast jullie. Hopelijk werkt de combi rum met pijnstillers. Het lijkt er nu eerder op dat Maureen die cocktail op heeft(sorry Mareen
). Ik hoop dat jullie lekker slapen! Welterusten!
Mariska_28 schreef:Als dat het probleem was was dat inderdaad wel een oplossing geweest.. Maar mijn lijf is niet gemaakt om te slapen op een plank waar amper 5 cm matras op ligt, dus heupen en rug gaan pijn doen.
Mariska_28 schreef:Chasey schreef:Ik heb voor op de camping oordopjes en zo’n ooglapje (heel charmant), maar anders doe ik ook geen oog dicht.
Trusten!
Als dat het probleem was was dat inderdaad wel een oplossing geweest.. Maar mijn lijf is niet gemaakt om te slapen op een plank waar amper 5 cm matras op ligt, dus heupen en rug gaan pijn doen.
Mariska_28 schreef:Chasey schreef:Ik heb voor op de camping oordopjes en zo’n ooglapje (heel charmant), maar anders doe ik ook geen oog dicht.
Trusten!
Als dat het probleem was was dat inderdaad wel een oplossing geweest.. Maar mijn lijf is niet gemaakt om te slapen op een plank waar amper 5 cm matras op ligt, dus heupen en rug gaan pijn doen.
Mariska_28 schreef:Als dat het probleem was was dat inderdaad wel een oplossing geweest.. Maar mijn lijf is niet gemaakt om te slapen op een plank waar amper 5 cm matras op ligt, dus heupen en rug gaan pijn doen.
LuckyBoy90 schreef:Ik kruip nu toch onder mijn meeleessteen vandaan...
Ik kreeg gister avond zo'n leuk appje van mijn moeder. "Wij hadden zo'n fantastische ontmoeting. Wij kwamen een echtpaar tegen met 2 halve hazewindhonden. En we waren op vakantie met 2 Tinkers. Voor een huifkar! Ze zijn nu tussen Borger en Rolde" Wie zouden dat toch zijn?
Mijn moeder is helemaal enthousiast over jullie vakantie. Als ze weer thuis is, wil ze jullie verslag lezen
Caira schreef:Wil je nooit meer berichten posten over omgevallen wagens muts, ik schrok me rot