Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En soms nog extra spray, al was dat volgens mij meer voor het idee dan dat het werkelijk wat deed. Liefst ook nog met hoofdmasker maar die wil hij niet ... wat dus als gevolg heeft dat alle beesten op z'n hoofd gaan zitten en ik constant met de zweep rond z'n hoofd zit te zwiepen 
[***] schreef:Fijn marley93! Wat doet een oornetje tegen de wind dan? Wat doet je paard dat ze dan met oornetje niet doet?
Gaat ze met haar hoofd scheef lopen en dan maar zo snel mogelijk naar huis. Dit was een prima oplossing.
[***] schreef:Dat is een mooie gemiddelde snelheid HoppitGroot paard? Lange benen? Of Endomondo die niet zo heel correct is? Ik ben al blij als ik 5 km/u haal
Nou, Endomondo zal vast ook wel wat verkeerd geteld hebben hoor, hoewel we er ook erg goed de pas in hadden. Ik was in ieder geval blij dat het voor het eerst weer relaxt kon. Had de kaptoom bij voor als ze weer zou gaan stressen, maar 't was oortjes er op en gaan.
Mijn vriend nog revaliderend van zijn gebroken enkel die sjokte er achter aan

en ik haalde hem bij zijn avondeten weg dus dat was ook al een dingetje .. Maarja, als we onze trektocht willen gaan doen ( [BRT] Wandeltrektocht 2018 : De Voorbereiding ) gaan we toch wat aan die kilometers moeten doen dus besloten dat ik vanaf nu ook zo vaak mogelijk na het werk ga proberen te gaan, dan kunnen we dan een klein rondje doen en de dagen dat ik vrij ben wat groter ...
In mijn gedachten was het nog veel verder weg! En ik heb nog geen outfit voor de intocht!
kan ik ook mooi gebruiken wanneer ik met de pony ga hardlopen