Yup, onderweg en staan nu even stil voor een kop koffie uit thermoskan.. Katinka heeft inderdaad een broek aan, leg vanavond wel even uit waarom. Het is een stuk frisser dan gisteren, ergens er tussenin was nog iets fijner geweest..
Hier een bleek zonnetje. Ik ben stiekem wel blij met lagere temperaturen vandaag, kan even de warmte uit huis waaien. Daarbij heeft mijn lieftallige huishoudelijk hulp vrij vanwege Hemelvaart, dus heb ik net zelf een rondje dekbedworstelen gedaan. Pfff, daar krijg je het ook warm van hoor, als je gewend bent dat samen te doen.
Maar voor jullie is net iets warmer en zonniger dan vandaag absoluut aangenamer. Wat rijden jullie weer door een fijne omgeving! Hoe gaat het met Bert?
ikke
Geplaatst: 10-05-18 14:23
Lanoca schreef:
Het valt mij opeens op dat alleen Katinka een broek heeft. Is dat altijd al zo? Misschien is dit al eerder ter sprake geweest?
Viel mij ook al op.
Grappig als je sommige lokaties herkend omdat je er ooit zelf, al dan niet met een paard, ook was. Zo in de tijd heb ik toch best wat hoefafdrukken achter gelaten in die omgeving.
Hopelijk gaat Bert z'n rug beter. Ook vanaf hier beterschap gewenst.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-18 14:42
Lunch, met gebakken ei, warme pasta en gebakken vacuburger..
Hij kan pas zeggen hoe het met zijn rug gaat als hij weer opstaat zegt ie.. Maar hij heeft de hele ochtend achter de karren aangelopen en volgens mij gaat het wel iets beter dan gisteren.. Misschien ook wel doordat hij nu wel pijnstillers wil slikken.