Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:54

Niet zweverig, ik heb denk ik hetzelfde ;) Hij kan prima op eigen benen lopen aan een los teugeltje maar als hij het niet meer ziet zitten gaat hij echt zwalpen en letterlijk de struiken in. Net alsof hij ineens geen idee meer heeft waar hij moet lopen :+
Nu had hij het toevallig deze 2 ritten op 8 km, heel raar. Misschien omdat we normaal rond die tijd terug richting huis gaan (daarvoor reed ik max. 10, soms 12 km) en dat nu duidelijk niet was?

Hoe los jij dat op?

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 16:47

Naar huis gaan, hoewel dat in dit geval geen optie was :+. We hebben het laatste uur nog bijna 9km afgelegd. Vooral zelf enthousiast blijven, tegen haar praten (ze is zoooo knap) en ben nu ook even afgestapt om een km ernaast te lopen. Normaliter is het zelf even enthousiast blijven, tegen haar praten, soms even doorporren. Zo heeft ze namelijk weleens momenten dat galop super stom is, dan moet ze even echt galopperen en daarna is ze wel weer oké ermee met meer looplust in draf.

Gelukkig is ze vaak haar motivatie kwijt. Ze is in de bak vroeger niet zo fijn behandeld, dus ze is altijd blij buiten. En als we met anderen rijden dan heeft ze looplust voor 2. Ik ga nu even kijken hoe ze nu is en dan even kiezen: misschien een paar dagen bak, grondwerken, vrij of gewoon een ritje met iemand anders maken :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 19:52

Vandaag lekker kort ritje. Meneer had gisteren een wat intensere training en morgen heeft ie les. Dus een beetje lui aan op het halster naar buiten.
Blijft een lekker ding
Afbeelding

Afbeelding

Wel een drastisch trage galop van 19 km/uur. Hoop binnekort toch dat meneer eens zijn voorganger haar record gaat verbeteren.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:38

Wel een supermooi paard! <3

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:40

Leuke foto!

Hier ook een rondje gedaan vanmorgen, het weer was perfect voor een rit :)

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:57

Mijn pony heeft vakantie, zadel ligt niet goed en fietsen gaat niet meer omdat de fiets overleden is. Dus lekker freestyle longeren en wandelen totdat we volgende week naar de Country Mill kunnen. Hopelijk kunnen ze wat met mijn zadel, en als dat niet meer kan, hopelijk hebben ze iets liggen voor ons.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:04

Oh balen zeg, Von.
Hoop dat ze een oplossing voor je hebben.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 10:06

Marije_jiplover schreef:
Oh balen zeg, Von.
Hoop dat ze een oplossing voor je hebben.

Ja, het moet gewoon passen, ik was niet tevreden over haar rug na Endurance Laag-Soeren terwijl de zadelmaker 10 dagen daarvoor nog geweest was -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 18:11

Ik meld me ook weer :wave:

Ik breng amper wat bij aan de challenge. Paard heeft met regelmaat een ijzer af en de smid kan niet altijd gelijk komen (uur reisafstand enkele rit) en ben ook net 2 weken op vakantie geweest.
Zaterdag komt de smid gelukkig om het (alweer) verloren ijzer bij te werken en hij krijgt dit keer ook stiftgaten ivm zomerwedstrijden op gras. Hopelijk kan ik dan weer wekelijks wat buitenritten maken :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 21:26

Wauw wat zijn jullie snel, ik heb de nieuwe challenge alvast weer klaar gezet en binnen een minuut zijn er al 24 acceptaties! +:)+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:27

Dat doen we goed. Mijn mobieltje gaf een bliepje dus meteen maar op 'accept' gedrukt! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:28

Haha, ik had het nog niet gezien. Je bent er wel op tijd bij :Y)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:29

O, cool de nieuwe al. Nu kan ik een volledig jaar meedoen, was dit jaar pas november echt gestart.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 21:31

:j de ervaring wijst uit dat het anders een week van tevoren opeens chaos wordt haha.
En in de eerdere jaren ging ik in juli altijd op vakantie met de paarden waardoor ik minder internettoegang had. Beetje traditie om hem eind juni klaar te zetten ondertussen :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:32

Dat is waar. Dan is het nu al in orde en kunnen we er meteen invliegen 8-)
Hopelijk eens een jaar zonder al teveel zorgen, hij gaat goed momenteel maar voor hoelang weer hé, haha.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:04

Ik
Heb m ook nog niet gezien. Ga zo even kijken. Hier wat slow vanwege een peesdingetje (of niet). Dat moeten we nog zien, maar t zekere voor t onzekere.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:09

Ik heb nog geen nieuwe uitdaging ontvangen. Klopt dat? Of ben ik er dit x van af gevallen? :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-17 22:13

Heb je mij nog als vriend? Ik heb namelijk gewoon al mijn vrienden (behalve familie en niet-bokkers) op Endomondo uitgenodigd.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:08

Ja, ik zie je nog steeds staan. Yfke, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:39

vandaag een klein tourtje gaan stappen in mijn eentje met mijn paard zonder endomondo :p
vrijdag gaan we normaal nog een buitenrit maken & zondag over en weer naar de manege (wedstrijd)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 07:15

Leuk, heb de uitnodiging gehad en hopelijk kan ik in augustus weer wat kleine ritjes maken en opbouwen. Met dr andere challenge in november gestopt wegens zwangerschap ;)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 07:24

Ik snap echt niks van die nieuwe uitdaging. Ik heb het bericht gezien. Ik klik op 'meedoen' en ineens is ie weg.... :?

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 07:43

Ik heb hem ook geaccepteerd maar zie hem niet bij mijn uitdagingen?
Die van dit jaar kan ik ook niet zien/vinden.

Hier vanaf januari weer bij gaan houden. Dus met flinke achterstand begonnen maar zit nu op een km of 700 dus dat gaat best fijn.
Maar met twee kinders en een verbouwing vrees ik dat ik er niet heel veel met bij krijg voor het nieuwe 'seizoen'

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 09:55

Wat leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn voor de nieuwe challenge *\o/*

Fabster schreef:
Ik snap echt niks van die nieuwe uitdaging. Ik heb het bericht gezien. Ik klik op 'meedoen' en ineens is ie weg.... :?

Ik zie je erbij staan

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:17

85 deelnemers nú al.

Gaat snel...