Ik hoop van harte dat jullie de hele dag beter weer gaan hebben als wij. Ik ben vanochtend in regenpak en met een pet op mijn hoofd naar mijn werk vertrokken om vervolgens met zeiknatte sokken aan te komen Dus ik duim voor jullie voor in ieder geval droog weer!
Regen op de huif (of op een tent) geeft wel het ultieme, knusse kampeergevoel, al hoop ik dat het daar snel weer opdroogt. Ik ben heel braaf door de stromende regen naar de sportschool gereden in mijn regenpak. *Note to self: tid voor een nieuwe regenbroek*
Als beelddenker zie ik ook gelijk een tienjarig meisje achter een bouvier aan de sloot in verdwijnen . Het blijft leuk om jullie verslagen te lezen! Hopelijk is kippie lekker op de camping gebleven.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 13:38
Arme hondjes...
Garuda is echt not amused..
Uitzicht op de paardjes.. Blij dat wij binnen zitten..
En ik heb koude voeten
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 23-05-16 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat doet mij denken aan onze vakanties in Nederland op de Veluwe vroeger, en de gevleugelde uitdrukking van mijn vader, staande voor het raam in ons vakantiehuisje: "Het wordt al lichter". Ja, en dan ging je fietsen in dat bos en dan druppelden die bomen zo lekker na ...
RoosDeG
Geplaatst: 23-05-16 14:19
Jullie staan op de fb pagina van bokt! Erg leuk!
Ik lees nu weer stilletjes mee
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 14:27
Na een heerlijke lunch zijn we weer onderweg met een piepende hond op de huifkar.
Nog ff over het sloot-voorval. Ik heb dus niet gezien hoe Mariska en de bouvier in een sloot vol kroos verdwenen. Wat ik wel heb gezien is wat daar het effect van is. Een groene Mariska en - heel bijzonder - een groene bouvier. Helaas geen fotoos van.
Beau_Myrthe
Geplaatst: 23-05-16 15:33
Moest echt even aan jullie denken, wat een verschrikkelijk weer! Hopelijk klaart het na vandaag op!