Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Reusje0504 schreef:Wij hebben een heerlijke rit gemaakt in Ermelo, super georganiseerd en een prachtige route!
Er was een fotograaf op de hei, toevallig familie van een van de andere deelnemers hier op bokt?

leuk om ze hier te zien1! 

ik rijd 11 mei mee in Markelo ^^Tancreda4 schreef:Waarom ben je bang voor de gezondheidscheck? Dat je paard er niet doorheen komt? Dan moet je ook niet lange ritten met je paard gaan maken....
Het is eigenlijk heel minimaal; er wordt gekeken naar de ademhaling, hartslag, turgor en of je paard rad is. Zowel voor vertrek als na terugkomst. Ik vind het wel leerzaam met welke hartslag ze begint en weer terug komt na tig kilometers. De turgor was iets verminderd na 26 km, maar ze wilde ook niet drinken tussendoor, dus was ik al bang voor. Maar dan weet je dat voor een volgende keer dat je daar rekening mee moet houden. Wil immers mijn paard niet kapot rijden, het moet leuk blijven voor beiden. En al helemaal niet beginnen met een paard dat niet oke is.