Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
+ mijn contract is eind dit jaar afgelopen dan zit ik helemaal nergens meer aan vast 
Op vakantie enzo kom ik er vaak wel uit maar ja als ik daar 3 maanden zit dan blijft het niet bij jip en janneke taal engels.

NewYork schreef:Je kan ook bij de loi, ncoi ofzo een cursus engels doen, als je denkt dat het problemen gaat opleveren.
Die zijn helemaal niet duur, 8 euro pm ofzo.
Ik praat opzich redelijk engels, maar ik ga geen gasten begeleiden, dus dat scheelt voor mij.
Ben wel bezig met een woordenlijst ne-eng met paarden termen, want die weet je standaart niet (althans, ik niet)

misssixty schreef:Wooeeei ik ga ook naar een ranch in Wyoming!
6 weken werken van eind augustus tot begin oktober
Kan echt niet langer wachten!!
Lijkt me ZO gaaf en zit er al bijna 2 jaar over te denken.... maarja ze hebben natuurlijk niks aan een 15-jarige die 3 weekjes in de zomervakantie kan komen
Dus dat was niet zo realistisch... maar nu beginnen ideeën misschien toch werkelijkheid te worden?
ik droom er al 10 jaar van en hoop dat het nou eindelijk eens realiteit kan worden lifaya schreef:ja, dat ik je knol ook nog op de foto ga zetten
veel foto's wil ik zien!
zou echt een geweldige ervaring zijn ... het is daarentegen ook keihard werken, 7 dagen per week en 2-3 dagen vrij per maand (zowel de verzorging, onderhoud en stallen doen als het trainen en voorbereiden van paarden voor shows) in ruil voor kost en inwoning en nog een zakcentje
Zal moeilijk worden om m'n paard te missen.. maar tegelijkertijd wil ik het ook wel heeel graag