Ik ben er nog nooit afgevallen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Dusjah, meneer door zn knieën, met zn hoofd vlak tegen de grond (eig nog wel grappig zicht) en hupla.. Daar gingen we dan, langs de glijbaan (zn hals dus) naar beneden.. Toch wel paar x meegemaakt. Hij wou het maar niet afleren
..
. Ik vraag me nog steeds af hoe hij nou weer is uitgegleden.Celine1996 schreef:Ik heb dit weleens gehad maar ik viel volgens mij veel zachter;)
We gingen met de manege op buitenrit. Op de terugweg reden we langs een fietspad. De pony (shetlander) waar ik op reed schrok ergens van en schoot ineens naar links en toen viel ik op het fietspad. Had een blauwe plek maar verder niks en ben gelijk weer opgestapt.
... zo maar uit het niets ... BOK ... en ja hoor BOEM, daar lag ik met al mijn fierheid in het zand! Fleur keek eens om van
wat doe jij nou en at aan de grasprietjes...
En dat hij moest lachen om mijn Not everything in Holland is flat shirt

!)
) aan het doen waren en schrok ze weer waarbij ze een sprong opzij maakte en ik viel eraf. ik wou de teugels niet loslaten omdat we richting een autoweg gingen, dus toen kwam ik onder de benen van mijn pony terecht en heeft ze een paar keer op me gestaan. uiteindelijk liet ik los toen ze op mijn hoofd stond(gelukkig had ik mn cap op!!)
zij rent 10 meter door en glijd vervolgens zelf ook uit
kon dr gelukkig wel snel weer pakken. ik had heel erg last van mn buik, ik had blijkbaar mn sleutels in mn jaszak en die hadden een aardige wond/beurse plek veroorzaakt, nogsteeds een litteken van
Al met al veel geluk gehad met die 2 drukke straten pff..
gelukkig alles goed gekomen.