Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
debke1 schreef:ik heb afgelopen woensdagmiddag een strandrit gemaakt met 4 meiden en was prima verlopen, ik kan me goed voorstellen dat als mensen niet kunnen rijden, dat er dan ongelukken gebeuren, maar dat is op elke manege zo, met of zonder begeleiding. wij zijn zonder begeleiding gegaan, aan de kaart heb je inderdaad niet veel en we konden de strandopgang niet vinden dus de volgende keer gaan we waarschijnlijk wel met begeleiding. verder werden we prima opgevangen op de manege en rondgeleid. Die mensen kennen hun paarden heel goed en alles wat ze erover zeiden klopte ook, er werd echt naar onze wensen geluisterd, we moesten voorrijden en er liep zelfs iemand in een oranje veiligheidshesje mee naar de weg om ons te helpen oversteken. de manege is inderdaad wat klein en krap en niet in een super goede staat maar de paarden zijn niet gevaarlijk en zagen er prima verzorgt uit, dus wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar
Tancreda4 schreef:Wel als het dan echt betekend dat ze aan het verbeteren zijn. Maar ja, ik vind het ook wel typisch.
Ik heb toen de tijd een leuke rit gehad, maar kom op, buiten staan? Niet gezien. Hooi? Niet gezien. En de stallen zijn en blijven belachelijk vind ik.
Fiffill schreef:Hebben ze die rode troep nog steeds in de stallen? Dat vond ik zo vreemd. Dat was zo stoffig, stonden ze met maskertjes op die zooi in de stallen te scheppen terwijl de paarden er gewoon nog in stonden... lekker gezond, zo in de neus en de ogen. Wel jezelf beschermen tegen die troep en vervolgens het paard er gewoon bij laten staan, heel apart.