100 km + conditietraining?
Of is de 100 km de conditietraining

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:ik heb ook geen stapmolen dus dat doe ik ook niet.
100 km + conditietraining?
Of is de 100 km de conditietraining
horsies5 schreef:Haha wat grappig Nessa, ik zag je foto ook op facebook voorbij komen bij as seen through horses ears
Wat een prachtige kleur heeft je paard!
xRiiannex schreef:Deze week maak ik elke dag een buitenrit dus denk wel dat ik je inhaal :p
Wil 60/100 km gaan rijden deze week.
+conditie training in het bos.
Ben ik de enige die na een rit zijn paard in de stapmolen zet? Ik vind dat juist echt super fijn! Weet ik 100% zeker dat die goed is uitgestapt.
Dais_ schreef:Nessa, ik ben altijd zo jaloers op de mooie omgevingen waar jij kunt rijden![]()
Ik heb zaterdagmiddag ook nog een rondje gedaan. Paard was best kijkerig, maar helaas mogen we nog bijna niet draven dus die energie bleef ook zo hangen. Ik ken de weg nog niet zo goed op deze locatie en uiteindelijk werd de ronde langer dan de bedoeling was, maar niettemin was het een hele leuke ronde, voelde me toerist in eigen landAndros keek ook zijn ogen uit, maar was superbraaf
Danseresje schreef:Intens genieten gisteren:
[ Afbeelding ]
volgens mij doet ie het zo! word echt gek van dat stomme google+. werkte veel liever met picasa webalbums. Kon ik een afgeschermde link plaatsen voor een foto hier op bokt. snap er nu echt helemaal geen jota van!
xRiiannex schreef:Ik ga morgen 2 ritten maken.
Is het goed als ik dan 1 rit heb gemaakt en hem dan weer op pauze zet en dan na een paar uur weer mijn 2de rit maak en hem weer op play zet?