Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:Dat is op 1 dag. Ik zou zeggen gewoon een keer starten!
Een korte klasse 1 moet met gemak lukken. Ik ben ook begonnen met 26 km (en dat vond ik een heel eind! al moest ik toen helaas al stoppen op 14 km)
Maar als je al 30 km rijdt moet dat zeker lukken. In de kennismakingsklasse hoef je ook maar 8 km/h te rijden
Somebitch schreef:Gewoon een keer doen Snadrem, ik zat het zelfde als jou.Weet niet waar je woont? Maar volgens mij wel in een gebied waar wel in de buurt een wedstrijd te vinden is.
Hou er wel rekening mee dat je in de impuls niet HARDER mag dan km per uur
dancer_ schreef:Ik zou het dr wel even met je hoefsmid over hebben Somebitch, want na 2 weken is echt al wel snel! Die kleine van mij staat ook op ijzers, maar na 2 weken zien ze er gewoon nog okee uit
Welkom kim, volgens mij heb ik ooit in een ver verleden bij jou in een hk gezeten
kim345 schreef:http://www.endurancevereniging.nl
Ik weet niet waar je woont? zondag is er 1 in het Noorden van het land in Wateren.
Vanaf een vreemde locatie oefenen is verstandig, is je paard al eens op een vreemde locatie geweest met veel andere paarden? (concour?) daar heb ik de eerste wedstrijd problemen mee gehad, pony was zo onder de indruk van alles dat ze alleen maar stond te springen en dan de hartslag proberen goed te krijgen is een hopeloze zaak...
Als je nu al 13 km/h rijdt moet je zelfs oppassen dat je niet te hard gaat in de kennismakingsklasse. Daar mag je maar 12 km/h ...