Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Solleke_Noah schreef:Somebitch schreef:Wat leuk dan zie ik je in Bierbeek!
Als je een zenuwachtige bonte en een nog zenuwachtigere draver ziet, met ruiters die er wat verloren bijlopen... Dat zijn wijVind het wel heeeel spannend
Dan spreek ik je aan.
Als je een bruin monster ziet met een knal gele neus en frontriem ben ik het
Danseresje schreef:Koekeroekus schreef:Las net mee over vals spelen. Nu zit ik nog in de uitprobeer fase en heb hem laatst in de bak aangezet. Nou deed ie dat niet helemaal goed en heb volgens hem maar 630 meter gemaakt maar hoe kan ik die dan verwijderen uit de chalange? Kon het niet vinden.
Als je de training wel wilt bewaren, maar niet mee wilt laten tellen, dan kan je de training bewerken en kiezen voor het vinkje uit te zetten bij 'include in statistics'. Doe kiemt mijn lesuren op de manege in de bak. Vind het leuk om bij te houden op wie ik gereden heb en dat doe ik dmv endomondo op deze manier. Mijn lessen komen dus ip niet in de challenge (heb dan horloge ook niet om).

Het begon al goed met een steiger toen we van de wei wegstapten, en de paadjes waren heel modderig en kapotgereden dus we konden geen fijn tempo maken. Maar al bij al was het wel een leuk ritje
Plaats 53 nu, morgen gaan we normaal ong 15 km doen dus wie weet zitten we dan in de top 50!

, ondanks het bomenbeleid daar.