Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

felineepino

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:52

Wat een leuk topic trouwens, als ik nog wat km met mijn pony had kunnen vertoeven had ik zeker mee willen doen! -O-

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:15

Solleke_Noah schreef:
Somebitch schreef:
Wat leuk dan zie ik je in Bierbeek! :)

Als je een zenuwachtige bonte en een nog zenuwachtigere draver ziet, met ruiters die er wat verloren bijlopen... Dat zijn wij :P Vind het wel heeeel spannend :)

Hahahahaha
komt goed! :D Dan spreek ik je aan. :) Als je een bruin monster ziet met een knal gele neus en frontriem ben ik het :')

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:16

En wij zijn daar om te groomen. Reuze gezellig wordt het daar met al die Bokkers..

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:21

Danseresje schreef:
Koekeroekus schreef:
Las net mee over vals spelen. Nu zit ik nog in de uitprobeer fase en heb hem laatst in de bak aangezet. Nou deed ie dat niet helemaal goed en heb volgens hem maar 630 meter gemaakt maar hoe kan ik die dan verwijderen uit de chalange? Kon het niet vinden.

Als je de training wel wilt bewaren, maar niet mee wilt laten tellen, dan kan je de training bewerken en kiezen voor het vinkje uit te zetten bij 'include in statistics'. Doe kiemt mijn lesuren op de manege in de bak. Vind het leuk om bij te houden op wie ik gereden heb en dat doe ik dmv endomondo op deze manier. Mijn lessen komen dus ip niet in de challenge (heb dan horloge ook niet om).

Thanks ! Is gelukt. Nu speel ik niet vals met men 600 meter _/-\o_

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:38

Ik ben er ook wat later bij gekomen, dus ik denk dat ik wat over de sponsorrit gemist heb; wat is dat??!

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:54

Het plan was om een rit voor het goede doel te rijden

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:10

Vandaag is het echt lekker weer zeg hier!
En vakantieeeee *\o/*

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:23

Hier ook super weer!
Maar helaas aan het werk.
Zondag ga ik weer, hopelijk kan ik weer rijden.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:32

Hier alleen maar tegenpolen vandaag: Van stralende blauwe lucht met een zonnetje naar een half uur zeikregen(en niet een beetje maar echt met bakken..) dan weer blauwe lucht, nog even zo'n zeikbui erachteraan en nu is het weer droog/zonnig. Ben benieuwd voor hoe lang :=
Niet gereden vandaag, bak was een drama en ik heb met mezelf afgesproken om niet meer alleen te gaan buitenrijden(om omgelukken te voorkomen..) voorlopig dus helaas :P

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:55

hier ook een heerlijke 14 km erbij morgen krijgt ze duplos kunnen we weer wat meer gaan trainen :D
sta nu op plaats 50

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:38

Oh wat een leuk idee zo'n rit voor het goede doel!
Wat denk je; ik heb vanmorgen twee uur door de regen gereden, wordt t vanmiddag stralend blauw met een zonnetje, balen!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 15:09

Net een ritje gaan maken, voelde als een serieuze afstand maar was uiteindelijk maar 13 km en we hebben er twee uur over gedaan :') Het begon al goed met een steiger toen we van de wei wegstapten, en de paadjes waren heel modderig en kapotgereden dus we konden geen fijn tempo maken. Maar al bij al was het wel een leuk ritje :) Plaats 53 nu, morgen gaan we normaal ong 15 km doen dus wie weet zitten we dan in de top 50! :)

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 16:16

Vanochtend ook een rondje buiten gedaan helaas endomondo vergeten aan te zetten :(
was echt heerlijk weer!!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 17:10

Flauw dat er nog steeds valsgespeeld wordt. Ik doe nog steeds mee met mn twee ponys. Ben doordeweeks bijna iedere middag vrij dus kan veel KMS maken. Maar mijn endomondo kan iedereen op kijken dus alle KMS kloppen.

Vanmiddag nog een heerlijk ritje van 12 km gemaakt.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 17:45

Vanmiddag de Strao Noordwelle meegereden en daarmee weer bijna 17km erbij voor de EC!
Wat een weer, fantastisch! :):) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 17:52

Mijn rit is in het water gevallen... Zadel voor de zoveelste keer kapot. Stap nu ook echt over van zadelmaker ben het helemaal beu!
Gelukkig woensdag, donderdag en vrijdag weer ritten op de planning staan!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 17:59

Pff Robijntje wat ontzettend balen :(

Hier was het vandaag weer Heerlijk Genieten {:} Mazzel met het weer en weer fijn ritje kunnen maken 8-)
Koning te Rijk gevoel :+: :z

Afbeelding

GBS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:03

Vandaag heb ik (Gerard S) ritje gemaakt met D. op Wies ritje van 17,85 km door het mooie Oost Groningen en plaats 50 bereikt. Zal wel van korte duur zijn als ik de verhalen lees. Paarden hadden er zin in. Soms ff een race moment en daarna weer even rustig aan. Suc6 allemaal met de kilometers,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:41

Lekkere rit gemaakt in de duinen. Alleen mijn telefoon trekt die endomondo niet meer. 100% opgeladen en na welgeteld 1,5uur is de batterij helemaal leeg. Word er een beetje moe van. Rit is dus weer ingetekend.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:23

Geen ritje voor mijn vandaag.
Had het wel gepland staan maar heb vandaag vrijheidsdressuur les gehad (aangezien vd vandaag best veel geestelijk werk heeft heb ik besloten niet te rijden).
En na zoveel oefenen kreeg ik hem eindelijk in het compliment!
Buigen kon die al, alleen erg verwaarloosd waardoor die het een beetje verleert is.
En vandaag ook nog eens achteruit lopen aangeleerd terwijl ik achter hem sta :D
Foto van het compliment:
Afbeelding

Ben zo trots op me kanjer!
Hij had een trauma aan het compliment, bij de vorige eigenaar gedwongen met touw en daarna opzij getrokken zodat die ging liggen.
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe dat eruit zag kijk dit filmpje maar eens:

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:49

Wie heeft er op dit moment de lijst op Endomondo in beheer? Is dat nog steeds de TS?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 21:58

Vandaag een ritje gemaakt op de Veluwe! Was echt supermooi en weer leuk eens een andere omgeving. Manege waar we waren was prima en zeer brave paarden!

@Snadrem, volgens mij is dat nog steeds de TS ja. Weet dat zij toen wel gestopt is met de FB, maar de challenge op Endomondo doet/deed ze geloof ik nog wel!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 22:35

Waar zat je op de Veluwe?

Grid, blijft een mooi stuk om doorheen te rijden :z , ondanks het bomenbeleid daar.

Jaan, ik heb op facebook foto's gezien van Strao Noordwelle, jullie hadden er goed weer voor! In elk geval droog.

Wij hebben maar een korte ronde gemaakt (6,6 km) , maar was een fijn ritje, ze hadden er allebei op een goede manier zin in. Morgen waarschijnlijk ook weer korte ronde.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 23:16

Grit, bij manege Belvedère, Nunspeet

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 23:26

Waren de paarden niet meer mager daar? Heb er ook een keer gereden.snelle vlotte rit met een militair voorop. Maar de paarden waren best mager, stallen vies,...