Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
straks nog werken tot 0400 uur... weinig zin in vandaag, ik heb eigenlijk meer zin om lekker in het zonnetje te zitten en op tijd te gaan slapen
Zit echt in een drukke periode pff.
. Vanaf vandaag gaan we het 'echte' trainen weer een beetje oppaken!

En lekker altijd zoon pad waar je paardje even lekker uit kan razen

.
.
Leuk dat je al in klasse 3 rijdt.
Misschien toch wat meer voorwaartser proberen te laten lopen? Of werkt dat niet?
Krijg waarschijnlijk maandag bericht of het kan.

Ik rij zoveel als mogelijk in de berm, maar met al die regen zijn veel bermen hier niet te doen.
De smid wilde er voor de volgende keer een grotere widea punt inslaan of een stukje erop lassen zodat het las gedeelte langzamer slijt.. Maarja..
Zo'n 80 km wedstrijd rij je dus op 1 dag, of is dat verspreid over meerdere dagen? Ik zit met die van mij nu op 30 km langste rit, en zit er steeds meer over te denken om een keer te gaan starten.
Snadrem schreef:Welkom Kim! Ik had al eens in fototopics van je zitten neuzenZo'n 80 km wedstrijd rij je dus op 1 dag, of is dat verspreid over meerdere dagen? Ik zit met die van mij nu op 30 km langste rit, en zit er steeds meer over te denken om een keer te gaan starten.
)
Maar jou paard kan het makkelijk aan hoor, als ik zie en hoor in dit topic hoe jij je ritten rijdt.
Misschien dan toch maar voor grotere punten gaan ja..