Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elfie

Berichten: 776
Geregistreerd: 31-08-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 15:38

Klinkt goed, Varekaj! Ik ga de route ook eens gaan testen denk ik.
Is dat bij Stinne dat die groene drinkbak staat?
Heel fijn in ieder geval!

Ik ben vandaag naar het Hallerbos getrokken. Het was nog heel groen daar, nog niet veel herfstkleuren te bespeuren. Het weer was heerlijk en we hadden het bos bijna voor ons alleen, dus we hebben genoten!

Afbeelding


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:07

:j staat bij Stinne inderdaad.

Op 1 plek komen de 3 lussen samen. Ik volgde dat paadje en toen plots geen groen bordje meer, enkel blauw en bruin. Na wat zoeken die combi dan maar gevolgd bij gebrek aan groen bordje en wat verderop stonden ze er weer alle 3. Denk dat ze dus op 1 plek het groene plakje vergeten zijn...

Sommige ruiterstukken zijn wel heel smal. Daar hoeven ze niks opzij te springen of je hangt in de prikkeldraad. En 1 stuk waar de menners ook overheen mogen is ook nogal krap met een schuine berm opzij.

De onverharde paden zijn wel allemaal galopproof! Juist op 1 stuk aan het bos stonden nu al immens grote plassen water. Kans zit er dik in dat je daar in de winter of bij regenweer zwemvliezen mag aantrekken.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:15

Hier is het ook nog best groen in het bos. Begint nu pas een beetje te verkleuren. Al verschilt het nog wel per plek.

Vandaag moest ik lesgeven, maar gisteren wel heerlijk genoten van een rondje!

Die nr 1 momenteel in de challenge, Marian. Doet zij dat met 1 paard? Nee toch? Ruim 900km in 2 mnd lijkt me een beetje veel?

Daihyo

Berichten: 88140
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:57

Geen idee. Ik vind het best veel. Ik vind een ruim 300 van mezelf ook al veel :+
Vandaag weer een leuk rondje gereden met bokker Emptywords. Was gezellig!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De hooglanders gingen net in bad :))
Afbeelding

Afbeelding

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30684
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 06:48

Die rijdt wel met 1 paard volgens mij.
Ik vond het ook wel veel.

Soms ben ik wel jaloers op jullie mogelijkheden hoor. Zoals Amanda ezht prachtig. Maar goed. Met af en toe een ritje al blij. Ik ben wel eind gezakt haha. Vandaag weer wat kilometers.

Emori

Berichten: 13133
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 07:23

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar ritten.
Zoveel kilometer rijd ik in een jaar :')

Prachtig Amanda die hooglanders spotten.

Wij gaan vandaag richting strand!

Getup

Berichten: 8375
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 07:48

Hier regen vannacht, yeah ! Verder is t echt droog. Freiberger was gisteren kinderpony en vandaag gaan we op wedstrijd met onze oudste (6 hihi) en een pony,dus komt er niet veel van, waarschijnlijk.

EmptyWords

Berichten: 10578
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:21

Gister weer aardig wat km's gemaakt. Met dat weer kon je ook bijna niet anders dan naar buiten gaan.
Afbeelding

mooney

Berichten: 7801
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 09:15

900 in 2 maanden is veel, maar wel mogelijk. Met 1 paard wordt het wel lastiger. Ik reed in challenge 1 en 2 in juli en augustus 100 km per week, dus 800 in die 2maanden, met meerdere pony's.
Nu ben ik blij als ik 100 km in 2 maanden weet te rijden :')

Maar ik heb even gekeken, in de ritjes is niets raars te zien. Gewoon een fanatieke buitenrittenmaker die elke dag een flink rondje maakt (incl. leuke oorfoto's)

Edit: Ik heb net weer een rondje mensen toegevoegd. Even een kort verzoekje, ik weet dat het toevoegen lang duurt. Ik heb 2 banen en 3 pony's, dus toevoegen doe ik alleen als ik in een weekend even een vrij kwartiertje heb. De km's worden gewoon toegevoegd en ik laat het in het topic weten als ik weer mensen heb toegevoegd. Mijn verzoekje is dus om niet na een week al nieuwe pb's te gaan sturen, ik snap dat het voelt alsof je vergeten wordt maar dan raakt het overzicht helemaal kwijt.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:07

Hier nog steeds alleelei blessures. Over 2 wkn ofzo ga ik weer eens voorzichtig beginnen. Mag ook wel, als ik die spekrand can mijn pony zie. Die moet echt in beweging blijven voor haar gezondheid, maar staat al vanaf maart stil (met een kleine ‘pauze’ waar weer wat gedaan werd, maar dat was van korte duur).

Dus ook dit haar zal t niet veel worden met de challenge. Maar goed, er komt altijd weer een nueuw jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:26

Fijne ritten hier weer! Zoals gezegd was gisteren niet gaan geen optie, haha.
Wel balen Fabster dat het nog steeds niet ok is, hopelijk binnen 2 weken weer een nieuwe start!


Ik had gisteren geen zin om op te zadelen (had even een verzorgster van de andere pony op weg geholpen en toen was het al vrij laat..) dus nog maar eens een echte wandeling gedaan. Ook leuk!

Afbeelding

Afbeelding

En gespeeld met de dingen die we onderweg tegenkwamen.

Afbeelding

Afbeelding
(ja, de targets groeien hier uit de bomen :') ).



Maar wauw, 900 km in 2 maanden ... heerlijk als je elke dag er op uit kan en kilometers vreten!

Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:37

Wou vandaag ook even weer een rondje rijden maar bij het uit de wei halen hoorde ik zo'n apart geluid onder de hoef weg komen en ja hoor ijzer los. Hoefsmid zou zo wie zo dinsdag komen maar toch even een apje gestuurd dat ijzer los zit. Heeft ze mooi even rust tot hij komt.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:23

Dat is minder ... gelukkig komt de hoefsmid al snel.



Doen jullie hier eigenlijk nog mee met andere challenges met de paarden?
Zat even bij degene te kijken die als eerste staat, zag iemand voorbij komen die ik 'ken' van vroeger (die maakt dus ook zoveel kilometers, haha) en zag dat er nog heel wat andere challenges waren om aan mee te doen ... Sommigen met redelijk wat deelnemers, anderen met maar 5 mensen ofzo .. Dus vandaar dat ik mij afvroeg of jullie enkel met de bokt-challenge meedoen of ook nog anderen?

Marije_jiplover

Berichten: 25425
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:28

Ik zit ook in een challenge die per kalenderjaar gaat.
En een challenge met nog 3 vriendinnen.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:29

Mijn ritje van vrijdag. Al zo'n tijd hier geen plaatjes bij gepost!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hij had het een beetje warm onderweg :')
Hij kwam zwart van het uitgezweette stof en zand thuis.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 07-10-18 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:45

[***] schreef:
Doen jullie hier eigenlijk nog mee met andere challenges met de paarden?


Ik doe mee met de 6 voeten op de grond, fit te paard en nog 1 buiten bokt die per kalenderjaar loopt.
Ik wandel vaak met de paarden, en schrijf dit weg onder Nordic Walking, maar wil ook graag zien waar ik in een jaar af leg qua afstand.
Fit te paard voor de lol, maar blijf daar strak binnen de top 25, dus niet slecht :D Dat is dan ook puur alleen met wandelen met de paarden, verder track ik niets.

Vandaag ook weer een lekker stukje gestruind in het bos, bospad was dicht, moest oud stalgenoot thuis brengen, dus stukje extra gereden. Héél naar met dit weer <3

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 13:16

Mooie rit Djilna!

@ TinGu : ik combineer de laatste tijd, en dat is erg leuk (stuk wandelen, opstappen, op het einde weer een stuk ernaast, bij langere ritten is het tussendoor ook de bedoeling, ... ) en pony vindt het ook veel leuker zo heb ik het idee. Maar ik vind het wel moeilijk om weg te schrijven, zeker naar de "met 6 voeten op de grond challenge". Dus gaat alles maar onder rijden ... wil nog wel wat andere challenges aangaan maar dan moet het wel zijn waar alle combinaties mogen zeg maar, dus als iemand nog een leuk idee heeft? Denk dat ik mij terug ga aanmelden voor de "paardnatuurlijk" (ik rij toevallig bitloos en ijzerloos dus dat mag, hahaha) maar verder heb ik geen idee qua leuke challenges waar je een combinatie kan doen...

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 13:26

Wat een heerlijke foto’s zie ik weer voorbij komen! Ben echt jaloers op waar sommige rijden. Al mocht ik zelf vandaag ook niet klagen. Had echt een super strand! Alleen duin en bos was nog erg mul maar wel leuke omgeving. Terug ook over strand is zo saai :=.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25425
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 13:27

Ik schrijf wandelen of fietsen met Elmo ook weg als paardrijden. Ik doe dat tenslotte buiten de bak.
En het zijn kilometers die voor Elmo z'n training gewoon meetellen.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 13:42

Dat is een feit :j
Maar heb zelf een challenge voor enkel wandelen, dus als je dan een combi doet is dat voor de Bokkers Bokaal geen probleem, maar voor de andere challenge wel. En zo heb je ook nog challenges die in mijn ogen echt voor rijden bedoelt zijn ... dat bedoelde ik.

Heb nu even wat aanpassingen gedaan, even andere profielfoto (mag wel eens na zoveel jaar) en 2 andere challenges gejoined ... Heb ook mijn statistieken voor een gedeelte openbaar gemaakt maar kan zelf niet zien hoe het eruit ziet. Normaal kan je nu wel de gegevens zien (dus afstand, snelheid, etc.) maar niet het kaartje. Zou iemand dat misschien even eens kunnen bekijken voor mij? (ik sta nu op plaats 56 in de Bokkers Bokaal) :)

Toch mooi dat strand evdpanne!

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 14:23

Ik doe aan meerdere km teller challenges mee, is leuk. Alleen bij 1 staat marian ook op nummer 1 :j

Mijn paard heeft het zwaar met dit weer en de ritten en begint in te vallen. Hij staat 24/7 buiten op gras en de hooinetten in de schuilstal zijn altijd gevuld. Daarnaast krijgt hij sinds donderdag een 1/2 Basisbrok per dag. Wat ik alweer merk tijdens het rijden, hij wordt een beetje druk.

Wat voeren jullie? Het gaat om een tinker trouwens

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 14:31

Dayanaera schreef:
Ik doe aan meerdere km teller challenges mee, is leuk. Alleen bij 1 staat marian ook op nummer 1 :j

Mijn paard heeft het zwaar met dit weer en de ritten en begint in te vallen. Hij staat 24/7 buiten op gras en de hooinetten in de schuilstal zijn altijd gevuld. Daarnaast krijgt hij sinds donderdag een 1/2 Basisbrok per dag. Wat ik alweer merk tijdens het rijden, hij wordt een beetje druk.

Wat voeren jullie? Het gaat om een tinker trouwens


Bij invallen gebruik ik pulp. Mijn oude fjord valt ook makkelijk in. Zet wel mooi aan, maar geen last van overtollige energie met rijden. Ik die daar trouwens wel een schepje slobber of iets bij. Op alleen pulp zijn ze snel uitgekeken.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 14:48

Alleen pulp lust ie ook niet, moet ik hem echt gaan mengen met iets

scooby09

Berichten: 2219
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 15:43

Wat een heerlijk weer vandaag.
Hier mooi wat km gemaakt iets meer dan gepland had bordje gemist dus flink stuk om gereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik gebruik pas sinds kort Endomondo weer.
Ben wel aan gemeld bij 2 andere Challange wel erg leuk.
Alleen even kijken of het mogelijk is mijn Suunto direct te koppelen aan Endomondo.
Strava werkt er wel op.
Nu moet ik mijn telefoon mee laten lopen.


Zie prachtige foto`s langs komen echt super.!

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 17:25

Ik doe alleen met deze challenge mee
Vandaag een klein rondje en toen mocht ze nog even snacken in de tuin. Zo leuk, paard dichtbij huis.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik geniet echt van alle fotos van iedereen echt heel erg leuk.