Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:18

Nessa schreef:
500 km in 1,5 maand is sowieso onrealistisch...

Ligt eraan met hoeveel paarden natuurlijk. 1,5 maand - ongeveer 10 tot 15 km per dag. Heb je 3 paarden die je afwisselend rijdt, dan red je die kilometers makkelijk (maandag paard 1, dinsdag paard 2, woensdag paard 3, enzovoort). Wat iemand doet moet dus een beetje in verhouding liggen met zijn/haar situatie, iemand die net een kilometer mag stappen na een blessure en die maar 1 paard heeft redt die 500 km natuurlijk nooit...

Ik weet niet zo goed wat men bij mij kan zien, maar ik wil best met iemand van jullie vriendjes worden als extra check :j

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:19

Voor mij geen ritje.
Bonny heeft weer wat oppervlakkige wondjes. Waarschijnlijk van het jeuken oid. Wil niet de gok nemen dat het wellicht wel echte wondjes worden. Dus stukje wandelen.
Endomondo staat uit :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:19

Somebitch schreef:
Hoeveel heeft die persoon dan in totaal eigenlijk? :o

Geen idee. Kan ik niet zien. Volgens mij moet jij dat we kunnen zien, want jij staat in de vriendenlijst ;)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:21

Ik kijk ook niet na of iemand 'eerlijk' rijdt, rij vooral voor mezelf en vind de challenge een leuke motivator :)

Zelf teken ik de routes altijd in, ik heb een Nokia 3310 en kan dus geen apps downloaden ofzo. Dit heb ik ook gemeld aan het begin toen ik pas met de challenge meedeed. Kijk altijd netjes de tijd na als ik vertrek en als ik toekom en vul dat zo in. Hier zijn geen uitgestrekte bossen (helaas) dus rij altijd langs de weg, de route is dus ook exact in te tekenen! Heeft voor mij ook geen zin want we zijn aan het oefenen voor onze eerste endurancewedstrijd dus ik wil graag exact weten waar we staan...

Verder huur ik een wei voor mijn paarden, heb geen piste, dus wij rijden altijd buiten. Denk dat er zo nog wel bokkers tussen zitten die bijna alleen maar buiten rijden, dan komen de km's er gewoon sneller bij dan als je ook nog in de bak rijdt.

Zou het jammer vinden als er mensen uit de challenge stappen, het is toch vooral om het plezier, je kan er niks mee winnen ofzo :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:23

Ik heb met O.a Nessa ook nog een challenge aangemaakt. WMB kun je daar ook bij San? (Snadrem)

Gewoon leuk om te zien wat mijn stalgenootjes en rijdende vriendinnetjes afleggen op buitenritjes :j

Mijn endomondo doet zo raar dat ik de laatste tijd weer veel aan het intekenen ben.

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:26

Ik vindt het ook erg jammer dat er mensen zijn die valsspelen, erg kinderachtig.

Op mijn mobiel doet de gps van endomondo het niet dus rijd ik altijd met runtastic aan en neem daar de afstand en tijd van over, ik teken dan niet de rit in want dat wil niet op mijn ipad doe het afentoe weleens op de pc maar ik heb niet elke dag een pc tot mijn beschikking. ;)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:30

Blingh schreef:
Ik heb met O.a Nessa ook nog een challenge aangemaakt. WMB kun je daar ook bij San? (Snadrem)

Gewoon leuk om te zien wat mijn stalgenootjes en rijdende vriendinnetjes afleggen op buitenritjes :j

Mijn endomondo doet zo raar dat ik de laatste tijd weer veel aan het intekenen ben.

Magi k er ook bij? :)

Snadrem ahh :) Ik zit op mijn werk maar zal vanavond eens kijken op endomondo. :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:31

brittney98 schreef:
Ik vindt het ook erg jammer dat er mensen zijn die valsspelen, erg kinderachtig.

Op mijn mobiel doet de gps van endomondo het niet dus rijd ik altijd met runtastic aan en neem daar de afstand en tijd van over, ik teken dan niet de rit in want dat wil niet op mijn ipad doe het afentoe weleens op de pc maar ik heb niet elke dag een pc tot mijn beschikking. ;)

Ik rij inderdaad ok met endomondo en nog een GPS. Als mijn Endomondo uitvalt heb ik altidj het 'bewijs' nog via mijn GPS haha

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:31

Blingh schreef:

Ik kan hem niet vinden :(

Solleke_Noah, natuurlijk kan je er niets mee winnen, maar daar gaat het toch ook niet om? Volgens mij hadden we het er in het begin bij deze Challenge over om zoveel mogelijk kilometers te maken, en dan zelfs nog een rit met sponsor etc. doen om een wereldrecordpoging te doen. Wat heeft het dan voor zin om allemaal nep-kilometers toe te voegen? Ik heb niet deelgenomen aan de Challenge om een beetje te gaan zitten wedijveren met valsspelers, ook al valt er niets mee te winnen. Er zijn er ook genoeg die mee doen die weten dat ze nooit in de top 10 komen omdat ze met een jong of geblesseerd paard mee doen of geen tijd hebben, maar die wel hun kilometers bijdragen aan het gezamelijke doel. Wat is dat gezamelijke doel waard als iemand daar honderden kilometers bij verzint? Ik vond het best wel een toffe prestatie toen we met zijn allen bijvoorbeeld 25.000 kilometer hadden gereden.
Laatst bijgewerkt door Snadrem op 20-02-14 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:32

Somebitch schreef:
Blingh schreef:

Magi k er ook bij? :)

Snadrem ahh :) Ik zit op mijn werk maar zal vanavond eens kijken op endomondo. :)

Tuurlijk :j ik moet nu naar een verjaardag maar stuur me anders alvast een pb dan kan ik het niet vergeten :') (geheugen van een goudvis)

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:33

Ik heb hem niet openbaar staan. Wil alleen mensen erbij die ik ken (soort van) haha

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:33

Persoon in kwestie heeft alleen in februari al 207km gereden

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:38

Gaat die sponsorrit nog door trouwens? :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:39

Snadrem schreef:
Blingh schreef:

Ik kan hem niet vinden :(

Solleke_Noah, natuurlijk kan je er niets mee winnen, maar daar gaat het toch ook niet om? Volgens mij hadden we het er in het begin bij deze Challenge over om zoveel mogelijk kilometers te maken, en dan zelfs nog een rit met sponsor etc. doen om een wereldrecordpoging te doen. Wat heeft het dan voor zin om allemaal nep-kilometers toe te voegen? Ik heb niet deelgenomen aan de Challenge om een beetje te gaan zitten wedijveren met valsspelers, ook al valt er niets mee te winnen. Er zijn er ook genoeg die mee doen die weten dat ze nooit in de top 10 komen omdat ze met een jong of geblesseerd paard mee doen of geen tijd hebben, maar die wel hun kilometers bijdragen aan het gezamelijke doel. Wat is dat gezamelijke doel waard als iemand daar honderden kilometers bij verzint? Ik vond het best wel een toffe prestatie toen we met zijn allen bijvoorbeeld 25.000 kilometer hadden gereden.

Ja, daar had ik even niet aan gedacht :) voor het gezamenlijk aantal kilometers is het inderdaad jammer. Persoonlijk gebruik ik de challenge vooral als motivatie, om op regenachtige dagen toch maar op te zadelen voor een rit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:39

brittney98 schreef:

Heb er een hard hoofd in. 9 maart is al bijna maar de FB ligt aardig stil

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:41

Blingh schreef:
brittney98 schreef:

Heb er een hard hoofd in. 9 maart is al bijna maar de FB ligt aardig stil

Had afgelopen week of vorige week nog een berichtje geplaatst of het nog door ging op de FB pagina.
Tot op heden nog geen reactie gehad.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:47

Ik rij tussen de 5 en 10 km per keer :') ik kom dus nooit in de top 10. Maar doe lekker voor de lol mee. Helaas stopt mijn app er vaak mee. }:0 dus teken ik m later in

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:49

Als je iedere dag rijdt wel hoor :P

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:50

Somebitch schreef:
Als je iedere dag rijdt wel hoor :P

Nee 1 tot 3 keer per week -O- als max.

Heb al een oude sok hoor :') nog nog mede verzorgsters waar ik rekening mee moet houden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:54

Haha snap ik ;) Ik heb ook een oudere :P

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:00

Hier ook maar 5 à 10km in de week en maximaal maar 3x. Maar doe al vanaf het begin mee (heb die toen ingetekend omdat ik een andere app heb gebruikt). Van april t/m augustus mennen wij ook ongeveer 2x per week z'n 10 a 15km dus dan gaat het sneller. Sta nu op plek 22 maar kom ook niet veel hoger

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:40

Als ik weer op mijn oude niveau rijd, rij ik 20-40 km in de week.
Rij ook een oude sok, ze wordt alweer 21 dit jaar!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:52

Vind het ook een beetje laag als je hier vals om zou willen spelen..
Ik bedoel, het gaat toch om de lol? Wat kun je er nou mee winnen als je op 1 staat? Helemaal niks.
Ik sta ergens rond de 140 nu(later ingekomen en rij niet zoveel) en dat boeit me dus echt niks :')
Ja ik zou graag in de top 100 staan maar wat maakt t uit? Als ik gewoon lekker buiten kan rijden vind ik het al prima :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 18:27

Somebitch schreef:
Snadrem: Daarom hecht ik er ook geen waarde aan. Ik sta nu ergens in de 30 en doe daar al veel moeite voor. :j kan ongeveer wel zien wie er wel en niet serieus rijdt..

Maarja, als je bijvoorbeeld geen werk zou hebben en dus iedere dag buitenrijdt..

Tja, je kan het gewoon niet echt controleren..

Dat heb ik ook met 1 paard moet ik best moeite doen om in de 30 te blijven. Zak iedere keer toch vrij snel wel. Nu sta ik door de rit van vandaag op 31. Maar ach, wat maakt het uit? Iedereen rijdt toch uiteindelijk voor zichzelf?!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 18:49

Wow tijdje niet tussen de app gekeken maar sta op plek 68 :o
Joehoee, haha.
Als er iemand vals speelt zou ik dat erg jammer vinden...
Weet niet om wie het gaat maar dan is het ook niet meer leuk om bijv. mee te doen.
Ik ga niet uit deze groep maar vind wel dat die persoon al die 'fake?' routes moet verwijderen en gewoon niet meer mee doen anders.
Snap niet dat je zo eerste wilt worden beetje raar en vaag ..

Ik rijd maar 5/15 km per keer, heel soms iets meer.
En rij maar 4/5 eer per week buiten ongeveer.
Soms sla ik over want dan gaat het regenen ..
(geen bak tot beschikking alleen een bak in het bos zelf :+ )