Volgens mij hadden we afgesproken dat dit dus NIET de bedoeling was. Wat mij betreft wordt deze persoon opnieuw gediskwalificeerd en nu ook definitief.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snadrem schreef:Ik heb eens even gekeken bij iemand waar ik de ritten wel kan in zien. Hieronder een meetellende rit van 4 kilometer.
[ Afbeelding ]
Volgens mij hadden we afgesproken dat dit dus NIET de bedoeling was. Wat mij betreft wordt deze persoon opnieuw gediskwalificeerd en nu ook definitief.

Heb trouwens hetzelfde als Dais, bokkers mogen gerust vriendjes worden met me, maar wil het idd niet op openbaar hebben voor de hele wereld, dus heb net nog eens gecheckt hoe mijn privacy instellingen staan, en nu kunnen geloof ik Endomondo gebruikers het wel zien qua duur / totale afstand, maar dan excl. de kaart.
Maaiike94 schreef:Zie ook regelmatig dat mensen handmatige workouts toevoegen.
Dat is op zich natuurlijk geen probleem, zolang je de route maar intekent en de afstanden geloofwaardig zijn.
aangezien ze geheim moeten blijven. Maar ik doe dat alleen bij de routes die ik voor mijn wedstrijd rij, niet bij gewone ritten, dan heb ik gewoon endomondo aan staan.
Ik vind inderdaad ook dat er alleen eerlijke kilometers mee mogen worden geteld, maar dat is met zo'n challenge met één beheerder natuurlijk wel lastig te realiseren. Bij degene waar het nu over gaat met de bakrondjes ben ik wel bevriend op endomondo, maar ik kan ook vanaf midden november niks meer zien. Ze heeft de workouts gewoon op privé staan, dus niemand zou het kunnen zien. Misschien als ze de rondjes wel zichtbaar zet voor vrienden, dat het dan nog wat te controleren is door bepaalde mensen?