Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 08:35

heerlijk Robijntjah :)

Ik ga vanmiddag weer een ritje maken. :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:13

Ik val vanaf hier weer binnen als jullie dat niet erg vinden? Ik ben er 4 weken van tussen geweest ivm een peesblessure van paard, maar hij mag weer opbouwen dus we doen weer mee :D

Afbeelding

Positie op dit moment: 54
Op naar de top 10! :))

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:33

4 weken hersteltermijn voor een peesblessure? Dat klinkt wel megavlug :=

Ik maak even geen kilometers tot begin maart. Daarna kan ik er weer volle bak tegenaan :j

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:35

Nee, we zijn er ook nog niet, ik schrijf ook dat we nog opbouwen. We stappen nu 3 weken en mogen nu uit gaan bouwen met draf, maar hardlopen aan de hand met hem is geen optie dus vandaar dat ik er nu al weer op zit :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:02

Ritjes liggen weer even stil.

Ik heb helaas weer last van mijn knieën en last van geen zin om te rijden.
Wel lekker getut met mevrouw en wat foto's gemaakt. Ze is tegenwoordig zo lief voor mij dat ze nu ook naar mij luistert als ik wat van haar vraag, haha! Dus kan haar nu ook op de foto zetten wanneer ik alleen ben
Afbeelding

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:16

Je hebt nog een lekker beertje Cchanny!

Fijn dat je weer mag opbouwen Dais_, lekker rustig aan doen ;)

Hier even niet zo veel km's, ontzettend druk met studies en in de bak rijden is ook nodig helaas..

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:23

Gefelicteer maaike94,

fijn at je weer mag op bouwen Dais_

Hebbe heerlijke RIT gedaan als eind bestemming mac,

Afbeelding

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 09:30

@moonforever: Wat ik niet begrijp. Bij jou komen er wel steeds (heel veel) KM bij, maar ik zie geen workouts staan in je kalender, laatste is in november...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 09:34

Hier gisteren ook weer lekker 14 km gereden :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 10:13

xNicolx schreef:
@moonforever: Wat ik niet begrijp. Bij jou komen er wel steeds (heel veel) KM bij, maar ik zie geen workouts staan in je kalender, laatste is in november...

Zullen denk alleen vrienden of prive staan. Heb geen zin dat iedereen steeds weet waar ik rij als je snap wat bedoel..

de rout van gisteren
Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 10:42

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat moonforever ook niet meer mee mocht doen vanwege de bakrondjes die werden meegeteld?

Ik ga zo eens kijken hoe het met Alanda haar rug is en dan hopelijk weer naar buiten. We hebben wat in te halen zag ik! Maar het valt niet mee om het nog te combineren met mijn werk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:12

Ze is toen toch opnieuw toegelaten... Maar ik lees wel weer meer twijfels over idd de routes en het ernaast lopen...

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:42

Ik vind het ook niet nodig dat iedereen (de hele wereld) kan zien waar ik rijd, maar ik heb wel tijd en afstand openbaar zodat jullie (niet vrienden op endomondo) wel kunnen checken dat ik heb gereden. Dat vind ik persoonlijk toch het minste dat je kunt doen, anders is het wel heel fraude gevoelig.

Voor iedereen die wel wilt weten waar ik rijd, voeg me gerust toe hoor :') Ik heb geen geheimen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:53

Het is in elk geval wel de reden waarom ik uit de challenge ben gestapt. Ik vind het niet fair, ik ken mezelf, blijf me eraan ergeren, dus heb besloten er geen energie in te steken en gewoon uit de challenge te stappen, maar wel lekker door te rijden.

(jup, ik lees nog wel mee voor de verslagen zo sporadisch... :+ Y;( vind de verslagen wel leuk :j )

Oh, en speciaal voor Snadrem, haar 'oude' helmcam is in elk geval ook slootproof... := (geluid niet te hard zetten, gelukkig goed afgelopen :+ ) Ritje van afgelopen zondag op mijn jongste, die vond de wapperende was toch net een slagje te eng, lette niet goed op toen hij geen zin had op mijn correctie te reageren waardoor we dus pardoes in en uit de sloot sprongen. En dat terwijl ik hem alleen op had gedaan om te oefenen met de juiste stand van de helmcam (ben nog niet tevreden btw :+ )

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:57

Hahaha, wat een actie Maya. Gelukkig werd het niet spannender dan dat.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:58

Heb je dat ook gefilmd Maya? :')

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:02

@Maya.. das nog schrikken denk ik.. whoeps.. Hij stond daarna wel verrassend rustig om zich heen te kijken, of lijkt dat maar zo?

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:09

Dat is ook de reden waarom ik eigenlijk nooit meer reageer in het topic, precies hetzelfde wat jij hebt kan het niet van me afzetten en blijf me er aan ergeren.

Ik lees hier ook twijfels en heb zelf ook twijfels over het mega aantal KM opeens.

Maargoed optie voor alleen vrienden had ik even niet aan gedacht... laten we het daar maar op houden dan... :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:23

Somebitch : ff op het woord 'slootproof' klikken, is een linkje naar een filmpje :+ :)

Hij bleef erna nog wel even wat gespannen Helenalena, maar ben er toen af gesprongen, eind gewandeld en er later weer op. Het is inderdaad wel fijn dat hij niet lang blijft hangen in paniek. Zodra iets voorbij is, is het ook voorbij. Wel is het gewoon nog een jong en onervaren dier. En dit had ik gewoon ff verkeerd ingeschat, dacht dat ie wel erlangs zou gaan zonder dat ik eraf moest :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:39

Ach, dan weet je het ook voor de volgende keer en op zich is deze reactie/de rust erna ook niet verkeerd. Je had ook in vliegende vaart thuis kunnen eindigen, bijvoorbeeld.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:42

Haha Maya, mooie duik! Leuk dat je het toevallig hebt gefilmd, kunnen we mooi meegenieten :D

Ik rij nu sinds begin januari maar heel af en toe buiten, ik ben nu 3 keer met mijn jonge paard naar buiten geweest voor een kort rondje en één keer heb ik een ritje van 14 km gemaakt met een IJslander van een stalgenootje. Begin januari stond ik nog op plaats 4 en ik ben inmiddels slechts naar de 10e plaats gezakt! Valt me maar wat mee! Ik hoop de komende tijd ongeveer één keer per week een buitenritje te maken, het liefst natuurlijk zelfs meer, maar ik ben nu nog veel afhankelijk van stalgenootjes die met hun bomproof paard mee kunnen. Hopelijk blijf ik met deze ritjes nog wel in de top 20 :)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:21

Kan het zo snel niet vinden, dus nog maar even de vraag hier.

Heeft iemand van jullie een hartslagmeter in combinatie met iphone 5/ Endomondo?

En werkt dat fijn?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:10

Maay, wat een actie!!! _O- Prachtig gefilmd!!!

Hier pas zaterdag weer een rondje, de Strao! Zijn maandag verhuisd, hij liep dinsdagavond niet helemaal fijn (later wel), dus geef m ff een weekje rust.
De poownie is niet mee verhuisd, dus mennen zit er niet in. Wel begonnen met friesje hier aan de lange lijnen mee te nemen, dus wie weet met haar eens rondje koetsen.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:12

Maya schreef:
Het is in elk geval wel de reden waarom ik uit de challenge ben gestapt. Ik vind het niet fair, ik ken mezelf, blijf me eraan ergeren, dus heb besloten er geen energie in te steken en gewoon uit de challenge te stappen, maar wel lekker door te rijden.

(jup, ik lees nog wel mee voor de verslagen zo sporadisch... :+ Y;( vind de verslagen wel leuk :j )

Oh, en speciaal voor Snadrem, haar 'oude' helmcam is in elk geval ook slootproof... := (geluid niet te hard zetten, gelukkig goed afgelopen :+ ) Ritje van afgelopen zondag op mijn jongste, die vond de wapperende was toch net een slagje te eng, lette niet goed op toen hij geen zin had op mijn correctie te reageren waardoor we dus pardoes in en uit de sloot sprongen. En dat terwijl ik hem alleen op had gedaan om te oefenen met de juiste stand van de helmcam (ben nog niet tevreden btw :+ )
Hahahaha ik heb hier he-le-maal in een scheur gelegen! Geweldig filmpje!!! "Ho, hoo HOOO HOOOOO!"
_O- _O- _O-

Het is nog een flinke sloot ook, haha! Maar dat huis was ook wel heel eng met die was. Gelukkig is het goed afgelopen :)

Wat betreft die kilometers zit ik ook een beetje te twijfelen of ik wel met de challenge door ga. Ik vind het zelf een beetje dubieus hoeveel er ineens bij komt, en dat je niet eens de ritten kan zien. We zijn nu in ieder geval weer terug in de race met een ritje van 21 kilometer vandaag, maar ik denk dat ik lekker voor mijn eigen doelstelling voor 2014 verder ga. Ik weet in ieder geval dat het bij mij allemaal eerlijke en echte kilometers zijn die ik met Alanda heb afgelegd, en als iemand anders op 1 wil komen door vals te spelen moeten ze dat lekker zelf weten.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:15

Helemaal met je eens Snadrem! Fijn dat Alanda en jij beide weer fit zijn!
Iki kijk steeds minder naar de ranglijst eigenlijk, maar zet wel steeds de endomondo aan. Wil toch proberen iedere maand ongeveer evenveel km te maken, liever nog ietsje meer!