Ik ga vanmiddag weer een ritje maken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xNicolx schreef:@moonforever: Wat ik niet begrijp. Bij jou komen er wel steeds (heel veel) KM bij, maar ik zie geen workouts staan in je kalender, laatste is in november...
Maya schreef:Hahahaha ik heb hier he-le-maal in een scheur gelegen! Geweldig filmpje!!! "Ho, hoo HOOO HOOOOO!"Het is in elk geval wel de reden waarom ik uit de challenge ben gestapt. Ik vind het niet fair, ik ken mezelf, blijf me eraan ergeren, dus heb besloten er geen energie in te steken en gewoon uit de challenge te stappen, maar wel lekker door te rijden.
(jup, ik lees nog wel mee voor de verslagen zo sporadisch...![]()
vind de verslagen wel leuk
)
Oh, en speciaal voor Snadrem, haar 'oude' helmcam is in elk geval ook slootproof...(geluid niet te hard zetten, gelukkig goed afgelopen
) Ritje van afgelopen zondag op mijn jongste, die vond de wapperende was toch net een slagje te eng, lette niet goed op toen hij geen zin had op mijn correctie te reageren waardoor we dus pardoes in en uit de sloot sprongen. En dat terwijl ik hem alleen op had gedaan om te oefenen met de juiste stand van de helmcam (ben nog niet tevreden btw
)