Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

precies.

Silence schreef:Ik ga morgen maar eens een poging doen.
Wil mezelf overdag even loslaten in de ruitersportzaak en als het droog is in de avond een ritje met het stalgenootje die volgende week meegaat naar de Veluwe.
Mag van de week ook een mooie rit op kaart zetten voor dan dus zo kom ik er weer even in.
Lijkt me heerlijk de Veluwe.
Super lekkere dijk, maaremm als je binnenkort daar heen wilt. Zeg het dan even.
Dan rij ik je tegemoet gaan we samen. 
Wel balen van je zadel.. 

Lijkt me inderdaad fantastisch.

dat staat bij mij ook op het wensenlijstje inderdaad.Marcella schreef:Snadrem dat vind die bolle van me juist de leukste padjes. Het is alleen jammer dat hij dan ook af en toe vergeet dat er ook nog iemand bovenop zit.
Bedankt voor je filmpjes, ik kan al ruim 9 maanden niet buiten rijden (en in de bak ook amper, maar dat doe ik wel af en toe omdat ik zo graag wil) vanwege een nare enkelblessure, dus ik geniet echt mee.
Baal ervan omdat dan de bermen nat zullen zijn en ik eigenlijk wel een lekker galopje wil doen.. Of ik moet weer langs de galopdijk en hopen dat die niet glad is ivm ijzers.. 
alleen polder dus berm of asfalt haha. Ja nog akker van de boer waar ik op mag. Maar dat is nu ook niet echt lekker.