Tuurlijk is het jammer voor jou, maar bedenk dat voor elke deur die dichtgaat er een andere open gaat.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_Evendi schreef:De plek zit iets achter het midden van mijn zadel, nouja ongeveer onder het diepste punt onder het zitvlak.
Ik zal inderdaad nog eens een ander dekje gebruiken.
Waratje schreef:Klinkt alsof die pony nog een taak bij jullie familie heeft, Kim. Wat dat is, zal wellicht nog blijken, er is meestal wel een reden waarom dingen lopen zoals ze doen. Om heel eerlijk te zijn geef ik je zusje groot gelijk, waarom zou zij haar fijne "hobbelpony" kwijt moeten raken omdat jij ambities hebt? De ene pony is niet zomaar vervangbaar door een andere, het zijn ook individuen waar je meer of minder fijn mee samen door een deur kunt.
Tuurlijk is het jammer voor jou, maar bedenk dat voor elke deur die dichtgaat er een andere open gaat.....
Snadrem schreef:Vandaag is het wel weer eindelijk schitterend weer! Ik heb de afgelopen week ook niet veel gereden. Met die natte drek kon ik alleen maar in de binnenbak, en daar word ik nou niet echt warm of koud van. Maar soms ontkom je er niet aan. Buiten is het ook steeds maar weer hetzelfde rondjeHaha, ik ben veel te verwend met die omgeving.
Gisteren ben ik voor het eerst het viaduct overgestoken, en dat zet mijn "explorer mode" wel weer aan. Er is een nieuw gebied om te gaan ontdekken met Alanda! Daar gaan we vandaag dus mee beginnen![]()
Marcella, hopelijk ben je snel van je pijn af. Vervelende situatie. Sandra, ik hoop dat het eind van je dip zich snel aandient!! Voor alle anderen: veel plezier als jullie nog gaan rijden vandaag! Hier is het prachtig weer!