Jawel we gaan geloof ik zondag weer rondje Mensingebos.
H_teun
Geplaatst: 23-11-16 15:35
Wat een heerlijke tijd van het jaar ook om lekker uit te waaien in het bos
RiannaB
Geplaatst: 23-11-16 18:24
Wij zijn vanmiddag weer lekker naar het bos geweest. Helaas een onscherpe foto.. Het was een heerlijk herfstritje. Door de natte bladeren, met wat lichte regen. Wel amper wind, wat echt heel fijn was.
rocymax
Geplaatst: 23-11-16 21:20
Amalarab, wat een geinige oortjes heeft de kruising fjord, een twee-kleur!
Tyrcanol, ook mooi de oortjes erop, mooie fotos
Jammer, Maflinger, van het slechte weer!
Fijn dat het zo goed ging met Elvee, Jet
Leuk Rianna, de fotos, wel nat ook bij jullie
Horsii, heerlijk even relaxen na je avonddienst.
Leuk Rianna, door de natte herfstbladeren
Hier al twee dagen superslecht weer, zou je niet verwachten van Spanje, maar het giet gewoon al twee dagen. Eerst met 20 graden, vandaag zakte de temperaturen naar 12 met flinke onweersbuien natuurlijk. In veel delen van Spanje is er ook al veel sneeuw gevallen. Dus geen fotos van mijn kant helaas.
Amalarab
Geplaatst: 24-11-16 20:13
hadden het er vanmorgen over, dit weer zoals vandaag is best wel perfect voor paardrijden geen eczeemdekens, geen oververhitte pony's, geen dazen en met het zonnetje erbij warm genoeg voor onszelf!
Wij zaten vanmorgen om acht uur te paard. Goed uurtje gereden. Wij waren bevroren, brr war was het koud.
Jet
Geplaatst: 26-11-16 23:26
Horsii, prachtig zo met die rijp en dat strijklicht! Koud kan ik me wel voorstellen, maar wel prachtig voor de foto!
Amalarab, ook weer leuke foto's!
RM, wat een temperatuursverschillen daar bij jou. Hier ook wel af en toe, van -2 's nachts naar 8 's nachts...
Hier al weer veel te lang niet naar buiten geweest. De ene is van het paard gekletterd en rijdt ( nog) niet ( is bijrijdster), de ander is zwanger en rijdt niet zoveel en de derde heeft even andere prioriteiten dan buitenrijden... En de rest... Die zie ik amper, rijden niet ( of niet buiten) of niet als ik er ben... Sta je dan met bijna 50 mensen op stal...
Amalarab
Geplaatst: 27-11-16 00:36
mooi, horsii! tijd voor skikleding jammer, jet! vandaag o.a. met een shet op pad geweest
Westerntrail
Geplaatst: 27-11-16 12:17
Komen weer prachtige plaatjes voorbij zeg
Hier ook nog wel regelmatig naar buiten maar maak weinig foto,s meer. Zo mooi als die omgeving van jullie, hebben wij hier niet.
Sinds eind september staat het bruine paard bij ons, voorlopig nog "in bruikleen". Het gaat eigenlijk super goed en het is ondertussen al drie keer gelukt met een vriendin te gaan rijden. Zij is heel wat dapperder dan ik en kan dus beter overweg met het ietwat springerige van Cristina De dikke Haflinger is mijn stoere ros Maar vergis jullie niet, eens onderweg en zachte bodem onder haar lieftallige hoefjes, en ze is ready to go!!
Lekker door het bos, met uitzicht op pluizige roodbruine oortjes met een toefje blond haar ertussen. Helemaal leuk. Ik heb vandaag met beide dames aan de hand gewandeld. Die smalle witte (arabier) moet ik nog eens uitleggen wat verkeersmak betekent en die kleine dikke (haflinger) dat er er niet zonder goedvinden van de baas in het gras gedoken mag worden. Kortom, het was er mooi weer voor!
wat doen jullie eigenlijk om je handen warm te houden? ik heb altijd zulke koude handen brrr ik ben afgelopen donderdag samen met een van mijn ruitertjes naar buiten geweest! zij op haar verzorg pony en ik op de e pony die bij ons staat!
Ik heb ook roeckl maar dan de polar. Ik ben echt een ijskonijn door mijn niet werkende schildklier En in de winter gewone rij handschoenen daar wordt ik niet blij van Deze worden echt warm
tess_84
Geplaatst: 27-11-16 22:07
claudiadvx schreef:
ik heb wel winterhandschoenen. maar ben zo bang dat ik daar de teugels niet goed mee kan vasthouden
Gewoon eens proberen, als het niet lukt, stop je ze in je jaszak
Ik heb gister ook de Roeckl Polartech handschoenen aangeschafd. En meteen geprobeerd. Maar zo kou was het ook weer niet, dus geen idee wat ik ervan vind als het vriest. Ik had gister iig warme handen en ze zitten erg lekker.