Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn pony is dol op kinderen en ik weet dat ik die kinderen er blij mee maak als ze haar even mogen aaien. Als de kindjes aardig voor Tara zijn en beleefd tegen mij, blijf ik meestal wel wat langer staan. Ik heb ook wel is gehad dat een brutaal zigeunermeisje vroeg of ze op haar mocht rijden en toen ik nee zei ook nog doodleuk vroeg waarom dat dan niet mocht. Dan ben ik echt binnen 2 seconden weer weg.

Wuis schreef:Doorrijden. Sorry maar ik heb een hekel aan kinderen..
Bovendien is het paard dat ik rijd niet bepaald voorzichtig, die walst zo over die kinderen heen.
Maar waar ik buiten rijd kom je bijna nooit mensen tegen, laat staan kinderen. Gelukkig.
woeliej schreef:Wuis schreef:Doorrijden. Sorry maar ik heb een hekel aan kinderen..
Bovendien is het paard dat ik rijd niet bepaald voorzichtig, die walst zo over die kinderen heen.
Maar waar ik buiten rijd kom je bijna nooit mensen tegen, laat staan kinderen. Gelukkig.
ik snap je helemaal!
Nickeltje schreef:Hahahaha, ik ben van het sadistische type dat dan heel blij zegt:'' Pas maar op, hij bijt!''
Moet je ze dan terug zien deinzen! hahahahaha
dat doe ik ook soms, als ik in een melige bui ben 
) waren ook lief 
Apple schreef:Vorige week nog iets grappigs
Komt een meisje aan:
M: "Mag ik hem aaien?"
Ik: "Tuurlijk" en ik zet Kev stil. Die maakt van de gelegenheid gebruik om gelijk te mesten onder luid gekreun "Uhuhuhuhrmm"
Meisje deinst achteruit: "Wat zegt ie?"
Prachtig!