Wat ik aan ga doen weet ik nog niet helemaal, maar Marie valt in ieder geval goed op
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariett schreef:Wij zijn er ook klaar voor!![]()
[ Afbeelding ]
Wat ik aan ga doen weet ik nog niet helemaal, maar Marie valt in ieder geval goed op
Zorg ik ervoor dat ie z'n kostuum mee heeft
Tigress schreef:Mariett schreef:Wij zijn er ook klaar voor!![]()
[ Afbeelding ]
Jarvis gaat ook mee, die moeten samen op de fotoZorg ik ervoor dat ie z'n kostuum mee heeft
Of ga je de zaterdag? bruigj schreef:9.30 - Kabayo - Fries, donkerblauw dekje, geen peesbeschermers
9.30 - xLeoniee - Haflinger - Bordeauxrood eskadron dekje, bordeauxrood vest (ligt aan t weer) en haflinger met lange vlechten
9:30 - ijssnuiver - vos(kruising draver) met bitloos bruin hoofdstel
9:30 - Dieuwke_ - Vos merrie met hoge witte benen
9:30 - Ziyadah - bruine draver (1.70), groen dekje en groene pet op de cap
10.00 - Lithya - Gróót paard (1.85)
10.00 - Lotte_Bjorka - bonte fjord en waarschijnlijk valk pony
11.00 -lobkewikjem - grote fries, zilveren cap
11.00 - aaidaa - grote donker bruine kwpner, samen met nog een bruine kwnper
11.30- troi vosse quarter met kolletje met westernzadel met blauwe pad eronder. In een groepje van 4 met vosbonte tinker, schimmel anda en zwart-bonte tinkerkruising.
11.30- Caroline- Suzy, Schimmel Andalusier/Quarter kruizing op pad met nog een kleine schimmel en twee leuke Fjorden
11.30 - Berdien - Sil (Silver Link) een bruine Irish Draught met een bruin bonte Tinker en een bruine sportpony
12.00 - maxie, zoutenootjes - arabier vos met lange manen. Kan hem een kerstmuts opzetten.
12.30 - FleurSandro - haflinger met korte manen en kolletje en bruin/zwarte met brede witte bles
13:00 - zorro - fries
13.30 - Dimma - smokey zwart bonte IJslander samen met een vos kleur en smokey zwarte IJslander
13.30 - Nathalie__ - fries, met groep met 9 personen waaronder Friezen, twee bruine pony’s en bruine kwpner. Draag witte cap!
13.30 - MightyJoe - valkbonte paard samen met een zwart paard
14.00 - Amber_ - Gio, rodblakke Fjordenhengst (met 6 andere fjorden)
14.30 - Dala8 , Een arabiertje welke ik bitloos rij samen met een fries.
Fotografen
magda_90 tijd notk
DrawnHorse
_l_amanda_l_ ovb
kimberley23 (ovb weer)
Farcows fotografie
Tigress
Zondag
Ruiters/Amazones
10.30 - misstoseland - haflinger (en Fries en kwpn vos)
11.00 - bentefoto - palomino, samen met bruine kruising fjord x kwpn
11.00 - Koekeroekus en Qimm - meestal hebben we wel een opvallend voorkomen
11.00 - _Gerdien_ - koffievos KWPN
12.00 - hylkje -haflinger en vriendin op jachtpaard vos
12.00 - Esaqar, linoleum en cp112 - zwart/bruin bonte tinkers (en een kruising), maar gaan we zijn met een groep van 5 "tinkers".
12.30 - Chasey - Haflinger - roze dekje en roze oornetje
12:30 - Michelle - Donkere New Forrest Pony
12:30 - Evel_Knievel - valkbonte IJslander in gezelschap van zilverappel IJslander.
13:00 - Josewoos - nrps bont
13:30 - Wranglerbutt 2 x western Quarter vosjes
13:30 - zorro - vos trekpaard in trekpaardengroep
14:00 - Miekelien - Zwartbonte tinker
14:00- Lowara- effen bruine Tinker met bizar lang manenin gezelschap van miekelien
Fotografen
JoycexEnya Videograaf
magda_90 tijd notk
_l_amanda_l_ ovb
kimberley23 (ovb weer)
Farcows fotografie
Tigress
bruigj (John Bruininck)
Tigress schreef:Mariett schreef:Wij zijn er ook klaar voor!![]()
[ Afbeelding ]
Jarvis gaat ook mee, die moeten samen op de fotoZorg ik ervoor dat ie z'n kostuum mee heeft
JeaDH schreef:bruigj schreef:Ook dit jaar weer als fotograaf aanwezig, in ieder geval de zondag.... misschien de zaterdag ook.
Leuk! Van Balloo hele mooie foto’s gekregen.
[ [url=m/xJ4oVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IvSpN9.jpg]Afbeelding[/url] ]
As zondag start ik met vriendin Majabeestje, op haar schimmel Evi ik op mijn (bruine) Jaimy. Twee stoere Connemara’s!
NNikki schreef:Ik zit er over na te denken om ook te komen fotograferen, moet je je daarvoor ook opgeven bij de organisatie of iets?
NNikki schreef:Ik zit er over na te denken om ook te komen fotograferen, moet je je daarvoor ook opgeven bij de organisatie of iets?
car0linee schreef:Heeft iemand enig idee hoe de wei eruit ziet waar we moeten parkeren?
Na al die regen die er gevallen is ben ik een beetje huiverig daarvoor. Ik leen een auto en wil die graag wel heelhuids weer terug brengen..
We hebben eens vast gezeten tijdens een endurance en sindsdien een beetje genezen van regen en natte weilanden. zorro schreef:Heel simpel, als je merkt dat je slipt, stoppen. Je graaft jezelf alleen maar dieper in. Dus gewoon stoppen, sleepoog er in en even iemand de trekker (of wat er ook maar staat) benaderen, en dan trekt die je er wel rustig uit. Voor jou fijner, voor je paard fijner. En een trekker slipt niet, die zet de 4 WD en de spers aan als dat nodig is, en voor je het weet sta je weer op de verharde weg. Komt echt goed.

Precyll schreef:BlOnDeSiL schreef:Hallo het was de bedoeling dat ik zaterdag met een vriendin zou gaan in de tijd tussen half 1 en 5 voor 1. Helaas gaat zij niet meer en wil ik wel heel graag. Maar zie het niet zo zitten om alleen op pad te gaan. Is hier iemand die ook om die tijd gaat starten en dat ik dan met jou/ jullie mee mag?
Mijn dochter start om 1230. Zij is ook alleen. Als je contact wilt stuur dan een pb met je mobiele nummer zodat jullie van tevoren kunnen appen