Ik heb vandaag weer 16 km gereden, over de Sallandse Heuvelrug. Mooi gebied, jammer voor ons dat het grauw weer was en af en toe wat regen, maar voor de natuur en het gras vind ik het alleen maar super, alles is zo droog!

Foto dit keer niet van endomondo maar van m'n garmin app.
Heb een GPS horloge gekocht en heb ze nu beide laten draaien, maar als ik heb uitgevogeld hoe ik vanuit garmin connect gereden routes kan exporteren naar endomondo, hoeft m'n telefoon straks niet meer mee te draaien tijdens een rit.
Scheelt weer batterij

Ik weet alleen niet meer of ik in het begin iets gedaan heb qua overzetten want hier staan ze automatisch in Endomondo zodra ik ze in Connect heb staan (wel nog op lopen dus moet ze dan naar rijden zetten, maar dat is het).

Hij deed het echt super
Laatste stukje langs de weg er wel naast gelopen want ik vond het wel goed geweest, haha. En compleet geen last van zijn hooikoorts/headshaking, ook geen last van de wind! Echt zalig rijden zo
Gelukkig hem (haar?) niet tegengekomen ...
Maar echt schrikken, omdraaien, knal tegen dat andere paard aan, helemaal van de kaart. Ik zat daar echt
Heb [***] dan maar stilgezet zodat het paard in zijn/haar eigen tempo (met héél grote ogen en ontwijkend gedrag) kon passeren. Denk dat het de zebradeken was, werkt niet alleen tegen dazen, ook tegen naderende paarden
En kan onderweg nog altijd zien

Maar blijkbaar dus wel iets waar meer paarden problemen mee hebben ... Vandaag geen tegengekomen dus geen idee of dat een gewoonte gaat worden.

Het was gek, hij wilde wel draven maar eigenlijk toch ook weer niet, dus ging hij wel in de drafbeweging maar niet het gewone tempo, doch wat sneller dan stappen (zit dan rond de 7 km/u), ik kan lekker blijven zitten en hij hobbelt zo gewoon aan een los teugeltje door. Het moet een zicht geweest zijn
. Nu niet dus. Verder is ze heel introvert dus toont voor vreemden niet echt. Ik merk het ook doordat haar oortjes wat vaker schever blijven staan ipv naar voren en de blik verandert. Misschien een beetje zweverig maar ik zie haar energie gewoon veranderen, lastig uit te leggen.