Ooo bijna gemist! Ik volg natuurlijk ook weer! Ga dit jaar zelf niet op vakantie maar kan zo wel met die van jullie meegenieten! Veel plezier allemaal!
Gaaaaaaaaap, damm dat was echt de slechtste eerste nacht in de kar ooit. Of het nou komt omdat mijn lekkere bedje op slechts 100 meter verderop staat, of omdat de kar echt verschrikkelijk scheef staat (maar we zijn wel met ons hoofd aan de hoge kant gaan liggen).. Geen idee, maar heb het gevoel dat ik helemaal niet geslapen heb. Zal wel niet zo zijn, maar pfff gebroken.
Hondjes en Gerard slapen nog, maar die zal ik zo maar eens wakker gaan maken, net als de rest van het gezelschap.
Oeps, een scheef bed is niet voor iedereen weggelegd als fijne slaapplaats, al hadden Gerard en de honden blijkbaar nergens last van. En ach, buiten ontbijten, houdt wel binnen de boel schoon
Heel veel plezier vandaag! Ik duim alvast voor droog weer bij jullie. Hier schijnt de zon en hebben we een beetje wind.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 13-06-17 10:37
Veel plezier zo. Ik stap ook op zo. Door omstandigheden gister een kortere rit omdat grootste deel,gisteravond al is afgelegd . Dadelijk 21 km retour zkh en later na opladen 18 km terug. Scheelt toch weer.