Maar voor nu heeft hij vooral een wagen vol spullen Maar handig als hij is krijgt hij dat allemaal netjes in de kar gepropt.. Zouden we dan toch teveel spullen meenemen? Ohh en waar laten we de spullen van Wendy?
Waarom komen jullie op zulke goede ideeën zo kort van te voren??
Nog klein half uurtje en dan ben ik thuis. Dan nog gauw laatste dingen klaar leggen en klaar pakken. En dan het laatste nachtje in mijn eigen heerlijke warme zachte bedje slapen....
ikke
Geplaatst: 15-05-15 21:17
_Liz89_ schreef:
Tent in de aanhanger achter de huifkar... Ja, dat zie ik echt al helemaal voor me
Syrianda
Geplaatst: 15-05-15 21:32
ikke schreef:
_Liz89_ schreef:
Tent in de aanhanger achter de huifkar... Ja, dat zie ik echt al helemaal voor me
Ahh ik mag niet klagen, tussen de wereldoorlogen door zorgt hij wel voor drinken voor me.. Wat mij er aan doet denken dat we morgen nog even een fles rum moeten halen... Voor de rum-rozijnen pannenkoek die ik wil maken tijdens de vakantie..
Jaaa morgen gaan jullie vertrekken, hoelaat gaan jullie weg?
Roosje01
Geplaatst: 16-05-15 03:32
AfricanLady schreef:
Er is toch ook zo graptopic van dat iemand een trailer achter de fiets wou zetten hahaha moest er ineens aan denken
Ja klopt die had ik ook gevolgt toen
Wendy_Komen
Geplaatst: 16-05-15 07:11
Nog maar 1 nachtje slapen!!!!!
Net gekeken op buienradar. Overdag gaan we het wel redden, daar ben ik van overtuigd. Maar als ik dan kijk dat ze maandag rond middernacht een temperatuur paar graden boven nul verwachten met een gevoelstemperatuur van -2...... Dan slaat de angst toe, of ik me wel warm kan houden in mijn tentje
Jennyj01
Geplaatst: 16-05-15 07:31
Extra dekbedje mee en een muts. Klinkt stom maar een warm hoofd scheelt veel.
Dat is inderdaad niet eens zo'n heel gek idee! Zo gauw nog even pakken!
Zo laatste spulletjes doen, dan nog even langs mijn pappie in het ziekenhuis die hopelijk vandaag naar huis mag, en dan naar stal. Spullen inladen, Hope inladen en op naar Drenthe!