Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikke schreef:vuurneon schreef:Ik vind dit echt zo gaaf om zo met jullie mee te mogen kijken, ik geniet zo al vanuit mijn huis maar wat moet dit ongelooflijk gaaf zijn om het echt te doen
Doe als Mariska en haar kerel: inpakken en wegwezen! Echt hoor, het is echt niet moeilijker dan dat.
Ik vind het ook ontzettend leuk om mee te lezen, echt genieten, maar ik ben niet jaloers. Als ik wil gaan, stap ik op en ga ik weg. Dat idee leest ook wel prettig; ik weet uit ervaring hoe dat eraan toe gaat en geloof me, doen is nog veel leuker, veel intenser dan meelezen.
maar paard is helaas door een ernstig ongeluk niet meer verkeersmak (als in; ik moet niet over een weg waar ook auto's gebruik van maken). Maar ik wil nog wel graag gewoon paard inladen en op avontuur in Drenthe door de bossen
(en dan lekker bij de caravan nagenieten
)
eerst maar trouwen haha
Te had springen en je eindigt tot voorbij je enkels in de grond.. Elke pas maakt een sompig geluid, en voorzichtig lopen is het devies. Het is ondertussen wel zo droog dat "nep crocs met gaatjes aan de zijkanten " weer aankunnen zonder vol te lopen..
Katinka en Ciara hebben geen boodschap aan "voorzichtig lopen" en stampen de boel aan snot tijdens het poetsen en opzadelen. Op die stukken is het weer raadzaam om niet met "nep crocs met gaatjes aan de zijkanten" te lopen, maar dat is dan meer om de modder die als bruine slangen door die gaatjes naar binnen geperst wordt tijdens het lopen...
Ook met op de stoel gaan zitten moet je niet teveel kracht zetten, stoel wordt elke keer een cm kleiner 

("weet je zeker dat het droog blijft Maris? Ja Gerard, ik weet het zeker", hij verdwijnt de kar in, en komt zonder jas en met zonnebril op naar buiten.. Mannen), de bossen in richting Diever. Eigenlijk moest ik toen we langs de toiletgebouwen reed alweer plassen, maar nadat ik Gerard had lopen pushen dat hij op moest schieten, durfde ik dat natuurlijk niet te zeggen...
Dus al snel een sanitaire pitsstop, met als voordeel dat je een foto kan maken (niet van het plassen natuurlijk, van de paardjes
)
En inderdaad, het was Avelienvd, met de vraagt of ze niet eens even een foto van ons moest maken zodat we er eindelijk eens samen op staan
Zo gedaan natuurlijk:
. Dus als er iets langsvloog dat aan dat criteria voldeed werd dat vakkundig geëlimineerd (zelfs een motje dat geen Bzzz deed). Het was zo warm dat zelfs Gerard zijn korte broek aantrok, en ik moet zijn sexy witte melkpakken natuurlijk ook even met bokt delen hahahahaha

Voelde goed
Nu hopen dat ze niet allemaal tegelijk wakker worden.. 

) 
ikke schreef:Mariska_28 schreef:Haha nee dank je.. Zijn we straks opeens tot bij het toilet gebouw gerold..
Waarom zit dat net dan op de achterkant?? ik dacht dat dat was om jullie op te vangen.......