Volg onze huifkarvakantie door drenthe 2014

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

git

Re: Volg onze huifkarvakantie door drenthe 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:03

Ik lees voor het tweede jaar stil mee. Nu weet ik het zeker. Als de toekomst het toestaat ga ik dit ook doen! Wat een prachtig verslag weer. Je zorgt met je verslag dat wij van bokt kunnen meegenieten van jullie vakantie. Hiervoor bedankt!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:14

ikke schreef:
vuurneon schreef:
Ik vind dit echt zo gaaf om zo met jullie mee te mogen kijken, ik geniet zo al vanuit mijn huis maar wat moet dit ongelooflijk gaaf zijn om het echt te doen :D

Doe als Mariska en haar kerel: inpakken en wegwezen! Echt hoor, het is echt niet moeilijker dan dat.

Ik vind het ook ontzettend leuk om mee te lezen, echt genieten, maar ik ben niet jaloers. Als ik wil gaan, stap ik op en ga ik weg. Dat idee leest ook wel prettig; ik weet uit ervaring hoe dat eraan toe gaat en geloof me, doen is nog veel leuker, veel intenser dan meelezen.

Is ook zeker verleidelijk :j maar paard is helaas door een ernstig ongeluk niet meer verkeersmak (als in; ik moet niet over een weg waar ook auto's gebruik van maken). Maar ik wil nog wel graag gewoon paard inladen en op avontuur in Drenthe door de bossen <3 (en dan lekker bij de caravan nagenieten :D)
Komt nog wel :D eerst maar trouwen haha

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 18:29

Was erg gezellig vanmiddag.. Geloof dat ze een mooie rit hebben gehad

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 21:09

Weer een enerverende dag gehad.
Ik voel overal beestjes lopen brrrr. Zal straks wel vertellen waarom.
Maar bij het begin beginnen.. Wakker worden met de zon op de kar is erg fijn! En omdat we prima buiten konden zitten, hebben we het bed het bed gelaten, en buiten ontbeten..

Als je vanaf de kar naar buiten kijkt doet niets eigenlijk meer denken aan de buien van 2 dagen geleden.. Tot je van de kar af springt. :D Te had springen en je eindigt tot voorbij je enkels in de grond.. Elke pas maakt een sompig geluid, en voorzichtig lopen is het devies. Het is ondertussen wel zo droog dat "nep crocs met gaatjes aan de zijkanten " weer aankunnen zonder vol te lopen.. :D Katinka en Ciara hebben geen boodschap aan "voorzichtig lopen" en stampen de boel aan snot tijdens het poetsen en opzadelen. Op die stukken is het weer raadzaam om niet met "nep crocs met gaatjes aan de zijkanten" te lopen, maar dat is dan meer om de modder die als bruine slangen door die gaatjes naar binnen geperst wordt tijdens het lopen... :D Ook met op de stoel gaan zitten moet je niet teveel kracht zetten, stoel wordt elke keer een cm kleiner :D
Afbeelding

De rit van vandaag ging, toen Gerard eindelijk op zijn paard was gaan zitten :D ("weet je zeker dat het droog blijft Maris? Ja Gerard, ik weet het zeker", hij verdwijnt de kar in, en komt zonder jas en met zonnebril op naar buiten.. Mannen), de bossen in richting Diever. Eigenlijk moest ik toen we langs de toiletgebouwen reed alweer plassen, maar nadat ik Gerard had lopen pushen dat hij op moest schieten, durfde ik dat natuurlijk niet te zeggen... :D Dus al snel een sanitaire pitsstop, met als voordeel dat je een foto kan maken (niet van het plassen natuurlijk, van de paardjes :D)
Afbeelding

Weer flink wat plassen gezien, waarvan 1 zo groot dat de honden bijna moesten zwemmen (en dat vinden ze leuk maar niet heus). En pech voor hun, het pad was versperd dus we moesten er nog een keer door..

Halverwege de rit hadden we de lunch stop. En toen bleek het nadeel van het warmer wordende weer.. muggen... niet zuinig zoveel.. De honden hadden we aan een struikje vastgemaakt, en toen Abby zich vast gedraaid had liep ik heen om te helpen.. en toen brrrrr.... Ik denk op elke hond meer dan 20 teken.. Overal waar je keek zaten ze .. Teveel om dood te maken, dus maar eraf proberen te vegen, ondertussen muggen doodslaand die mij als lunch zagen, en toen was ik het zat... we rijden verder en eten wel te paard.. Hier blijf ik niet langer hangen in ieder geval.

Weer onderweg belde mijn ouders, of het goed was als ze langskwamen, en of ze nog iets mee moesten nemen.. Ja, anti-tekendruppels voor de honden, en een tekentang. :D
We namen dus een wat kortere route terug naar de camping, en op de weg naar de camping toe worden we ingehaald door een blauwe auto, die voor ons stopt, gevarenlichten aanzet, en uitstapt.. Ojee zeg ik tegen Gerard, we zijn herkend... :D :D En inderdaad, het was Avelienvd, met de vraagt of ze niet eens even een foto van ons moest maken zodat we er eindelijk eens samen op staan :D Zo gedaan natuurlijk:
Afbeelding

Daarna is ze meegekomen naar de huifkar, is er zelfs in geweest (dikke paasei natuurlijk omdat het bed er nog lag) en gezellig zitten kletsen. Ze bleek iets te hebben tegen dieren die Bzzzzz deden :D. Dus als er iets langsvloog dat aan dat criteria voldeed werd dat vakkundig geëlimineerd (zelfs een motje dat geen Bzzz deed). Het was zo warm dat zelfs Gerard zijn korte broek aantrok, en ik moet zijn sexy witte melkpakken natuurlijk ook even met bokt delen hahahahaha
Afbeelding

En als afsluiting van de dag heerlijk geBBQ`t, met zo`n "steek maar in de brand" zak van de AH die inderdaad snel opbrand, en daarna niets.. Maar BBQ master Gerard kreeg hem hem gelukkig toch nog goed aan het branden.
Afbeelding

En nu, nu zitten we buiten voor de kar, luisterend naar de vogels, en genietend van de zonsondergang.. haha niet echt, ik zit achter de laptop te typen. En Gerard met zijn koptelefoon op, op de VITA te spelen en te mopperen over het zonlicht dat op zijn display valt : D:D En dat deed hij dan ook precies op het moment dat ik de eerste zin van deze alinea schreef..Geweldig :D :D

Nog een paar foto`s van vanavond:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oja, helemaal vergeten.. Vandaag ook de eerste "zij wiens naam niet genoemd mogen worden" gezien, en ook meteen dood geslagen.. *\o/* Voelde goed :D :D Nu hopen dat ze niet allemaal tegelijk wakker worden..

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:15

Bedankt he :P
Idd geen bzztbeestjes voor mij..

Was wel onwijs gezellig iig

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:22

Wat een verschrikkelijk leuk verhaal ( Hahahaha!) en wederom mooie foto's. Twee keer temmen voor uitgelicht maar niet doen, maar helaas lukt het niet om jullie op de voorpagina te krijgen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:27

Heb ook al getemt voor uitgelicht maar zonder succes helaas. Heerlijk verhaal weer om te lezen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:29

Oh wacht, dan doe ik ook nog even een poging :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:38

Hihi wat een heerlijk verhaal weer. Teken zijn écht ranzig, dus snap dat je de kriebels hebt!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:16

Heerlijk verhaal weer!

En die foto hierboven, jij helemaal into nature, back to basic, maar wat een apparatuur op je tafel, haha: telefoons, laptop, oplader, kabels .... _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:25

Prachtig inderdaad dat contrast tussen al die hippe technologieën en de pure natuur :D

Zitten de muggen ook al in de kar? Wel flauw hoor, jullie zijn gewoon hun bbqvoer en jullie gunnen ze dat niet eens! :D

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 22:38

:D

Strakblauwe lucht... Dat word een fris nachtje....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:39

En extra toiletrondes? :')
(Als ik het kouder heb moet ik vaker een sanitaire stop maken, helemaal op de camping als ik écht geen zin heb :') )

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:40

vuurneon schreef:
En extra toiletrondes? :')
(Als ik het kouder heb moet ik vaker een sanitaire stop maken, helemaal op de camping als ik écht geen zin heb :') )

Extra dekbedje }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:40

Ahh lekker een fris nachtje!,en die foto saampjes is de kers op de taart hoor :D

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:44

Dat wordt een lekker knus beweeglijk nachtje denk :')
Je moet iets doen om je warm te houden

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 22:48

Haha nee dank je.. Zijn we straks opeens tot bij het toilet gebouw gerold..

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:51

_O- :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:56

Mariska_28 schreef:

Waarom zit dat net dan op de achterkant?? ik dacht dat dat was om jullie op te vangen.......

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:59

Mariska_28 schreef:

whahaha :') _O- _O-

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 00:01

Echt ge-wel-dig om jullie reis te kunnen volgen. En alle leuke opmerkingen / grappen natuurlijk :')

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 06:52

ikke schreef:
Mariska_28 schreef:

Waarom zit dat net dan op de achterkant?? ik dacht dat dat was om jullie op te vangen.......

You made my day.... :D :D

Zonnetje staat al lekker op de kar te schijnen.. Straks krijg ik het nog te warm haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:05

Ja hier ook een heerlijke zon voor huis!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 07:39

Zooo lekker gedoucht, tref ik gerard met een rooie jonge meid in bed aan.. En krijg ze met geen mogelijkheid wakker.. :D :D

Ga het nu maar met koffie proberen, Gerard tenminste dan.. Die rooie schop ik straks gewoon ons bed uit.
Afbeelding

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:46

Aaaaahhhhh