Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het laatste stuk naar het pannenkoekenhuis kende ik wel, daar rijd ik wel vaker. Dus de terugweg ook geen probleem. Mijn paard is niet snel moe, maar gisteren was het toch wel even aanpoten. Zand was vaak zwaar en we hebben toch wel zo'n 4 uur gereden. Maar wat een weertje he!!
de rit was (ondanks het niet afzetten met lintjes) super georganiseerd. De route was niet heel moeilijk (ik rijd nooit met kaart en we hebben alles in één keer goed gereden, zelfs de extra route strand en duinen die niet was ingetekend in de kaart). Verder is mijn paard het mulle zand niet gewend, maar hij vloog er over heen. Aan het einde van de bijna 30km in 4 uur had hij nog steeds energie en kon ik hem bijna niet houden haha. Ik ben zo blij dat mijn droom is uitgekomen!! 

Vorig jaar heeft een stalgenoot meegedaan aan een ETR en die was toen helemaal enthousiast, helaas was mijn haf toen nog niet mee naar buiten geweest.
Op stal krijg ik niemand mee. Zou ook de eerste keer op een vreemde plaats zijn voor mijn paard. Zijn er hier meer mensen die deze rit rijden en waar ik me event. bij aan zou kunnen sluiten? 
heb ik ook gedaan, maar nu gaat mijn stalgenoot wss mee
8 juni Leersum, here we come
horsies5 schreef:Ik rij mee in weert maar qua tempo denk ik niet dat wij een goed duo zijn
Je kan t vragen aan de organisator dan kan zij je ergens plaatsen zodat je wat aansluiting hebtheb ik ook gedaan, maar nu gaat mijn stalgenoot wss mee
) goed aanpassen aan het groepstempo. Snel, langzaam, hij vindt het allemaal wel prima, hij is alleen af en toe nog een beetje onzeker en heeft dan echt even steun nodig van een paardenvriendje. MilouNigel schreef:horsies5 schreef:Ik rij mee in weert maar qua tempo denk ik niet dat wij een goed duo zijn
Je kan t vragen aan de organisator dan kan zij je ergens plaatsen zodat je wat aansluiting hebtheb ik ook gedaan, maar nu gaat mijn stalgenoot wss mee
Bedankt voor de tip! Een goed buitenrijmaatje vinden is idd lastig. Gelukkig kan mijn haf zich (sinds kort) goed aanpassen aan het groepstempo. Snel, langzaam, hij vindt het allemaal wel prima, hij is alleen af en toe nog een beetje onzeker en heeft dan echt even steun nodig van een paardenvriendje.

MilouNigel schreef:Ooh als ik die foto's en verhalen hier allemaal zie, begint het toch te kriebelen om ook eens meedoen aan zo'n rit.Vorig jaar heeft een stalgenoot meegedaan aan een ETR en die was toen helemaal enthousiast, helaas was mijn haf toen nog niet mee naar buiten geweest.
Zou zo graag mee willen doen aan de rit in Weert maar durf eigenlijk niet zo goed alleenOp stal krijg ik niemand mee. Zou ook de eerste keer op een vreemde plaats zijn voor mijn paard. Zijn er hier meer mensen die deze rit rijden en waar ik me event. bij aan zou kunnen sluiten?
ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ze inderdaad nog een maatje zoeken, je kunt het altijd aangeven dan proberen ik of mijn collega's iets voor je te regelen! Ik weet sowieso dat er vorig jaar iemand was die een groepje verzameld had van mensen die liever niet alleen wilden rijden, zal eens vragen of dat dit jaar weer is
dus de keuzes zijn nu 15, 25 of 35 km
voor ons als organisatie niet heel handig maar het kan wel. Weet nog dat het toen de hele dag zou gaan regenen en dat het uiteindelijk mee bleek te vallen, vandaar
Amanda schreef:KNHS is jaarlijks enten. Met een juiste basisenting als start.
Is er ook paspoortcontrole? Ik zou er namelijk niet aan denken om zijn paspoort mee te nemen