Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remark schreef:Wat leuk zeg! Ik doe ook mee!
Heb toevallig al endomondo maar hoe kom ik dan bij jullie?
jilleke2 schreef:Ik gebruik endomundo niet zo vaak, nu maar wel gaan doen haha.. vergeet hem heel vaak aan te zetten..
Zal mijzelf ook even voorstellen.. Ik ben Jill sanders, 24 jaar en woon in Waalwijk.. Ik heb een irish cob van 6 jaar genaamd Monty.. Hij staat in Udenhout, op dezelfde stal als Blingh..Wij rijden vaak samen grote en pittige ritten.. Vorige week hebben wij mee gedaan aan de Eersel postel:)
Blingh schreef:NienkeV1994 schreef:Volgens mij gewoon alles wat er op je account geregistreerd staat, maar dat weet ik ook niet zeker, zoveel ervaring heb ik niet met Endomondo haha
Of vanaf 1 augustus, weet niet of dat ingesteld kan worden/ingesteld is
Nee niet alles want de challenge is pas vanaf augustus opgestart dus volgens mij pakt ie je routes vanaf de datum dat de challenge is opgestart
Blingh schreef:jilleke2 schreef:Ik gebruik endomundo niet zo vaak, nu maar wel gaan doen haha.. vergeet hem heel vaak aan te zetten..
Zal mijzelf ook even voorstellen.. Ik ben Jill sanders, 24 jaar en woon in Waalwijk.. Ik heb een irish cob van 6 jaar genaamd Monty.. Hij staat in Udenhout, op dezelfde stal als Blingh..Wij rijden vaak samen grote en pittige ritten.. Vorige week hebben wij mee gedaan aan de Eersel postel:)
Door mij gebruiken er nu veel endomondo op stal![]()
Vandaag was ook fijn![]()
![]()
65 km per uur