Exclusieve buitenrit in Appelscha 20 oktober 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pasp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:59

Ik heb 3 weken geleden het bezoekers centrum gebeld voor info
en daar gaven ze aan dat er pas in oktober weer over de zandvlakte gereden gaat worden.

De mensen die al eens eerder mee gereden hebben worden dan ook weer benaderd op het opgegeven e mail adres.

Ook de ritten onder leiding van een boswachter zullen dit jaar niet plaats vinden wegens blessures van de beide boswachters of hun paarden dat was me niet helemaal duidelijk.

Jammer, wij hadden ook wel weer mee gewild in feb. :j

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:10

pasp schreef:
Ik heb 3 weken geleden het bezoekers centrum gebeld voor info
en daar gaven ze aan dat er pas in oktober weer over de zandvlakte gereden gaat worden.

De mensen die al eens eerder mee gereden hebben worden dan ook weer benaderd op het opgegeven e mail adres.

Ook de ritten onder leiding van een boswachter zullen dit jaar niet plaats vinden wegens blessures van de beide boswachters of hun paarden dat was me niet helemaal duidelijk.

Jammer, wij hadden ook wel weer mee gewild in feb. :j

dus als je vorige keer niet heb meegedaan heb je minder kans om mee te mogen? vol is vol lijkt me.. -O-

pasp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:49

Nou, dat durf ik niet te zeggen.
Er vallen/zeggen altijd mensen af om wat voor reden dan ook.
En ook heb ik het idee dat het steeds een beetje een groter evenement wordt :j

Joltsje

Re: Exclusieve buitenrit in Appelscha 20 oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:51

ind.. dat denk ik ook niet. je moet er alleen op het juiste moment bij zijn

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:23

iedereen mag meedoen hoor, tis alleen dat de mensen die al meegedaan hebben gewoon via de mail worden geinformeerd dat het weer wordt georganiseert en of je weer mee wilt doen. Idd vol is vol en elk jaar wordt het aantal deelnemers wel toegenomen, maar zal oplaatst wel een uiterste aantal aangehouden worden. ;)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:00

Anders kan je ook altijd nog mee doen met de endurance Drents Friese Wold. 24 mei. Impulsrubriek van 27,5 km dus goed te doen voor iedereen met een redelijk getraint paard. Zie www.mendurancedfw.nl

Ook nog in de planning een enjoy the ride DFW als de paardenspartelvijver klaar is. Datum volgt

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:12

Oeps. 25 mei endurance. 24 mei is de mendurance. Hetzelfde principe voor menners