Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NewYork schreef:Deze periode is qua weer nog te doen.
Ik kan niet schuiven in data omdat mn vriend juli-augustus naar indonesië gaat. Die zou ik toch graag nog een maand tussendoor zien. Ook ivm werk niet, helaas.
Ik doe deze poging wel als laatste poging. Lukt het deze (uiterlijk volgende) week niet, dan ga ik alleen.
NewYork schreef:Oja, examens is lastig dan Indd!
Zou graag de reis samen maken. En t is gewoon fijn als je iemand van je eigen taal hebt waar je even je verhaal kan doen.
NewYork schreef:Ik ga er van uit dat ik de eerste dag te moe ben van de reis. Dan 2 dagen LA en de 4e dag de airbus van LA naar santa barbara.
Ze willen daar wel echt mensen voor 3 maanden.
Nicole schreef:spannend hoor!!
Sukana schreef:Aaah leuk! Zet hem tussen mijn favorieten
Als ik die foto zie die je als banner gebruikt hebt, dan krijg ik ook helemaal zin om er heen te gaan!
sliertje schreef:Trouwens, waarom wil je een working holiday visa? Je kunt gewoon als toetist 180 dagen in Canada verblijven.. Dan heb je dat visa niet nodig, je kunt alleen niet wit werken, wel meehelpen op bedrijven e.d.
lifaya schreef:ik heb contact opgenomen met WillieB en denk dat dat um wordSamen met Nicole
Jij echt heel veel succes, wat heerlijk dat je nog 5 weekjes mag werken zeg! Ik begin woensdag eindelijk met werken en kan ik beginnen met sparen, heb ook nog een fotografieopdracht hier liggen, wat ik daarmee verdien los ik mijn rijbewijs geld afdus dat scheelt.