Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilse_1987 schreef:Nee we hebben de pony's niet meer gevonden, Jenkins...we hoorden later dat ze in Beverwijk bij de begraafplaats gezien waren! Best een stuk uit de richting!!
Ik lig met morfine op de bank ivm een gekneusde heup/bekkenen een blauwe knie en vinger :p
Die vriendin die van Roza viel heeft een zere arm. Maar we komen er wel weer bovenop!
Hoop alleen voor de volgende ruiter dat ze Nelly niet meer meegeven..zo braaf als ze een paar maanden terug ook was!
Ik hoop nog van greetgibo13 te horen of de paarden oké zijn
Annetje schreef:Ik vraag me af of je dat niet kunt doen. Maneges hangen in hun rijbaan vaak ook een bord waarop staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor ongelukken en dergelijke. Grappige is dat ze dat dus wel zijn zodra het gebeurt bij hen op het terein of met een van hun dieren. Ik denk dat de manege dus gewoon aansprakelijk te stellen is, ook al heb je een formulier ondertekend.
.
Joolien schreef:Ik kan alleen maar zeggen dat het schandalig is en ik ben geneigd om de aid of 144 te bellen om ze er naar toe te sturen.
greetgibo13 schreef:weetje wat het leuke is, ik heb nelly zelf op gevangen toen aan de weg dus jou verhaal klopt ook niet helemaal hola...
Christiene schreef:greetgibo13 schreef:weetje wat het leuke is, ik heb nelly zelf op gevangen toen aan de weg dus jou verhaal klopt ook niet helemaal hola...
de andere verhalen ook niet zeker? wat maakt het uit dat het vang verhaal volgens jou niet klopt als dat beest vaker losrond rent en de ruiters in het ziekenhuis belanden
geef haar niet zon trap na ...het is jaar geleden.. met nog meer verhalen over dat specifieke gevaarlijke paard..
greetgibo13 schreef:[/quote]daar hoor je mij niet over ben er verder niet bij geweest er zijn nog wel meer dingen gebeurt in die rit die niet verteld worden
(informeert door mensen van stal die op het strand waren) maar maakt ook verder niet uit. het is gebeurt en klaar er zijn aan beide kanten fouten gemaakt denk ik.