Moderatoropmerking:
Topic is gelezen. Ik heb verschillende opties, kwistig met OW's gaan strooien wegens de veelvuldige persoonlijke aanvallen, het herhaaldelijk blijven doordrammen op een vervelende manier, steeds de discussie off-topic trekken etc. etc. Zodra de discussie weer redelijk ontopic verloopt, er 1 reactie bij staat die iemand net niet geheel aan staat, of waar iemand zich op de teentjes door getrapt voelt. Dan moet er schijnbaar weer acuut een sneer of persoonlijke aanval naar iemand geplaatst worden. Dat is jammer.
Als je het niet eens bent met iemand zijn of haar stelling, diens argumenten, dan heb je naar mijn idee twee keuzes. Of je gaat erop in en weerlegt het op een fatsoenlijke wijze (zie mijn vorige modopmerking). Of je negeert het en gaat er niet op in. Het persoonlijke gedoe is echt nergens voor nodig en bederft alleen maar je humeur. Daarom hierbij nog 1 laatste kans. Ga gewoon op een fijne manier verder met je discussie. Of discussieer niet meer. De eerste die wederom persoonlijk wordt, mag rekenen op de bijbehorende sancties.