Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
zo lief met dat kleine kindje op zijn rug !
. Dankje trouwens
.

Meestal doen we dat echt bewust zonder zadel en in bikini, maar hier zwommen we een halve meter en keerden terug in een boogje, omdat het weer zo heerlijk was vandaag! Op de middelste foto onder keert ze terug met grote sprongen, ze is echt dol op water en maakt zichzelf ook helemaal nat met zwaaiende voorbenen
Pootje baden is ook heerlijk, durf je niet verder of wil je dat niet? Je moet ook wel zeker weten wat de bodem is, meestal loop ik er eerst zelf in
Ik zou het gewoon een keer proberen, veel paarden vinden het heerlijk in de zomer! set_elkol schreef:ThanksPootje baden is ook heerlijk, durf je niet verder of wil je dat niet? Je moet ook wel zeker weten wat de bodem is, meestal loop ik er eerst zelf in
Ik zou het gewoon een keer proberen, veel paarden vinden het heerlijk in de zomer!
Dus ook alleen achter een ander paard aan, zo dom. Jammer dat je het ook niet tegen komt. Ik wil graag nog een keer naar het strand
Afgelopen zaterdag heb ik in het bos getraind met mijn paardje en met nog een vriendin voor de Endurance in Ettenleur. Gisteren ehb ik alleen met paardje 15 km afgelegd met een gemiddelde van 11 km per uur.
Goed bezig dus hihi. 

Hahaha wat een modderbal.