Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:53

Ja zonnetje is beter hylkje! Lekker

Wij vandaag ook. Heerlijk. Helaas wat te nat om lekker door te draven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

madelonvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:30

Wij hebben vandaag ook eindelijk weer een buitenrit gemaakt. Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:06

Plaatste ik laatst een berichtje dat we weer goed op pad waren, komt ze vanmorgen weer kreupel uit de paddock :roll: Ik word echt gek! Nu andere achterpoot en het lijkt weer op een verdraaiing. Zit ook weer op dezelfde plek (alleen andere poot dus). Ze stond apart, dus kan niet van geklooi komen met de anderen. Ik kan echt wel huilen. De vorige keer heeft het 5 maanden geduurd....

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:16

Fabster, oh wat enorm naar! Sinds januari zat ik 6 maanden met blessures en hoefzweren, nu eindelijk weer 2 maanden de goede kant op maar ben nog steeds vaak bang dat ik hem opnieuw kreupel uit de wei haal... dus ik ken het gevoel! Hopelijk valt het dit keer mee en kunnen jullie beide snel weer vrolijk op pad, sterke in ieder geval :(:)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:51

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vandaag weer nieuwe paden verkend en “verdwaald” gelukkig wist mijn paard feilloos de goede weg zonder daar nog nooit te zijn geweest en het klopte precies met mijn app die ik toch maar even heb gebruikt ( topo GPS) heel bijzonder vond ik dat.

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:10

Sinds gisteren mijn nieuwe trailer op kunnen halen. Kunnen we ook een keer ergens anders rijden.
Afbeelding

Vandaag met een stalgenootje heerlijke staprit gemaakt. Borus had wel wat last van de warmte i.v.m. zijn wintervacht

Afbeelding
Afbeelding

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:51

Wauw wat een prachtige omgeving kunnen jullie in rijden <3 .
Ik heb ook een ritje gemaakt, eerste officiele Endomondo rit :P op dat er maar vele mogen volgen.

Afbeelding

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:33

Dat rondje wil ik wel een x met je mee Kasmir :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:36

Aan mijn weiland komen idd 2 ruiterpaden voorbij sinds kort *\o/* eentje van 18 km en eentje van 32 km. Binnenkort de "openingsrit".
Helemaal happy!

Trip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:40

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rondje met de sulky gereden en dochterlief mee. mama wat is dit toch fijn zo zonder pa en de jongens lekker rustig := :=
Ja dat is het genieten met paard zonder druktemakers eromheen :))

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:56

Trip schreef:
[ [url=m/u7Ovcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yH7QaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dIrmwI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rondje met de sulky gereden en dochterlief mee. mama wat is dit toch fijn zo zonder pa en de jongens lekker rustig := :=

Een klein vraagje. De roze "lint" die om de lamoenen zit, wat is dat?

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:03

MyChoice: Hihi dat kan, enige leuke rondje hier in de buurt met echt ruimte voor een lekker drafje/galopje. Voor nu lang genoeg maar als ik wat verder wil moet ik eens goed gaan denken voor een rondje dat niet de hele tijd langs de provenciale/verharde weg gaat.
Varekaj: Echt jaloers op dat soort uitrijmogelijkheden <3. Dat wordt tzt auto+trailer regelen en gewoon af en toe op pad denk ik zo.
Mooi rondje trip.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:42

Kom ik een x jouw kant op voor het rondje en door het water, en dan neem ik jou een x mee naar leersumse veld of den Treek :D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:51

Deal :D +:)+

Trip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:26

Black_Moon schreef:
Trip schreef:

Een klein vraagje. De roze "lint" die om de lamoenen zit, wat is dat?

zit vast aan het borsttuig heb ik om mijn lamoen heen als extra bescherming mocht er iets van de schoft knappen heb 1 keer meegemaakt dat het losknapte en toen de tijd had ik aan het borsttuig touwtjes voor om mijn lamoen heen dat was mijn redding toen de tijd. Bij een gewone kar kan je deze stukken vastmaken aan de zweng, maar goed dat zit niet op een sulky.

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:34

Trip schreef:
Trip schreef:

zit vast aan het borsttuig heb ik om mijn lamoen heen als extra bescherming mocht er iets van de schoft knappen heb 1 keer meegemaakt dat het losknapte en toen de tijd had ik aan het borsttuig touwtjes voor om mijn lamoen heen dat was mijn redding toen de tijd. Bij een gewone kar kan je deze stukken vastmaken aan de zweng, maar goed dat zit niet op een sulky.

Oke, wel slim gemaakt. Bedankt je antwoord

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:39

Suliko schreef:
Fabster, oh wat enorm naar! Sinds januari zat ik 6 maanden met blessures en hoefzweren, nu eindelijk weer 2 maanden de goede kant op maar ben nog steeds vaak bang dat ik hem opnieuw kreupel uit de wei haal... dus ik ken het gevoel! Hopelijk valt het dit keer mee en kunnen jullie beide snel weer vrolijk op pad, sterke in ieder geval :(:)

Dank je. Ik zat er ook net 2-3 maanden weer op. En het is niet een hetzelfde poot ook nog. En ze stond apart, dus hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen :roll:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 10:07

Afgelopen zondag een rondje duin/bos gereden. Had ff geen zin in strand (was laat vertrokken en dan is het vaak druk met wandelaars en honden...). Pony had er wel zin in!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

RenskeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:30

Ik meld me hier ook! :)

Volg hier al een tijdje, maar sinds dit weekend toegelaten tot de challenge!
Al jaren rijd ik veel buiten, maar dat was meestal 5-10km, nu ben ik het de laatste maanden wat aan het opvoeren, en probeer ik 1 keer per week ritjes van 15-20km te maken.
Aankomend weekend ga ik verhuizen, dus dan kan ik heerlijk te paard de nieuwe omgeving verkennen.

Hier mijn ritje van vanochtend, wat een heerlijk weer!
Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:58

Misschien n domme vraag; maar het gaat altijd om de ruiter met 1 paard? Of ook meerdere?

En wow, zie iemand op 1 staan met dik 600 km :wow:

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:01

In mijn geval wel (ik heb ook nog niet zoveel kilometers), maar sommige anderen hebben meerdere paarden. Voor de mensen met meerdere rijpaarden geldt dan ook nog weer dat niet iedereen alles telt onder paardrijden, maar ook onder andere sporten om per paard te kunnen bijhouden wat de kilometers zijn.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:30

Dat vroeg ik me inderdaad af. Heb ook meerdere paarden,maar houd alleen die van de freiberger bij :-)

Of zijn de eerste 3 van de challenge fanatieke endurance ruiters?

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:52

Ik heb 2 paarden, maar rijd eigenlijk altijd samen met m'n moeder dus die lopen altijd samen. Hele enkele keer neem ik er eentje alleen mee het bos in, dan tel ik die er ook gewoon bij.

Vandaag ook weer een lekker rondje gedaan. Wat een heerlijk weer is het nog zeg!
Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 14:51

Het is gewoon toegestaan om op/met verschillende paarden mee te doen. Natuurlijk staat het vrij om andere paarden onder andere sporten weg te schrijven, maar dat is niet verplicht.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:52

Die ook nog steeds mee maar aangezien ik met een tomtom sprak rijd staat ie op freestyle ipv paardrijden.. Voor mijn idee word dat niet bijgeschreven bij endomondo.. Oepss de sprak 3 kam ook niet op paardrijden gezet worden, vandaar de freestyle keuze..
Hij linkt gelijk mijn route door naar endomondo.. (heb ik zo ingesteld overigens)