Wij vandaag ook. Heerlijk. Helaas wat te nat om lekker door te draven.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trip schreef:[ [url=m/u7Ovcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yH7QaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dIrmwI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rondje met de sulky gereden en dochterlief mee. mama wat is dit toch fijn zo zonder pa en de jongens lekker rustig![]()
![]()
Ja dat is het genieten met paard zonder druktemakers eromheen
Black_Moon schreef:Trip schreef:[ [url=m/u7Ovcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rondje met de sulky gereden en dochterlief mee. mama wat is dit toch fijn zo zonder pa en de jongens lekker rustig![]()
![]()
Een klein vraagje. De roze "lint" die om de lamoenen zit, wat is dat?
Trip schreef:Trip schreef:[ [url=m/u7Ovcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
zit vast aan het borsttuig heb ik om mijn lamoen heen als extra bescherming mocht er iets van de schoft knappen heb 1 keer meegemaakt dat het losknapte en toen de tijd had ik aan het borsttuig touwtjes voor om mijn lamoen heen dat was mijn redding toen de tijd. Bij een gewone kar kan je deze stukken vastmaken aan de zweng, maar goed dat zit niet op een sulky.
Suliko schreef:Fabster, oh wat enorm naar! Sinds januari zat ik 6 maanden met blessures en hoefzweren, nu eindelijk weer 2 maanden de goede kant op maar ben nog steeds vaak bang dat ik hem opnieuw kreupel uit de wei haal... dus ik ken het gevoel! Hopelijk valt het dit keer mee en kunnen jullie beide snel weer vrolijk op pad, sterke in ieder geval