Wij hebben ook n rondje gereden vandaag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xRiiannex schreef:Hier ook een lekker rondje gereden.
Donderdag komt de osteopaat dus dan kunnen we helaas even niet meer rijden.
[ [url=m/lFAMKO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1myWBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hw6bZ1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fabster schreef:xRiiannex schreef:Hier ook een lekker rondje gereden.
Donderdag komt de osteopaat dus dan kunnen we helaas even niet meer rijden.
[ [url=m/lFAMKO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1myWBJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hw6bZ1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb vandaag zo n zelfde rondje gereden en deed daar de dubbele tijd over: 2,5 uur. Was ik al blij mee!

[***] schreef:Ik zou al blij zijn met 6 km/u
Het ziet er een beetje nat uit daar

Maar we oefenen goed in het niet jezelf voorbij rennen, met als maatstaf dat ik nog normaal kan lichtrijden in draf. Als ik vanaf het begin duidelijk ben, kan ik de rest van de rit heerlijk op stem en zit rijden, maar soms sluipt het stiekem steeds harder gaan er nog wel in.
 Maar we oefenen goed in het niet jezelf voorbij rennen, met als maatstaf dat ik nog normaal kan lichtrijden in draf. Als ik vanaf het begin duidelijk ben, kan ik de rest van de rit heerlijk op stem en zit rijden, maar soms sluipt het stiekem steeds harder gaan er nog wel in.  

En deze week geen kilometers ivm smid die zaterdag (morgen) pas komt. Nadien wil ik wel de draad weer oppikken om 2x/week buiten te rijden zolang het niet te vroeg donker is.
 En deze week geen kilometers ivm smid die zaterdag (morgen) pas komt. Nadien wil ik wel de draad weer oppikken om 2x/week buiten te rijden zolang het niet te vroeg donker is. 

Dus besloten er maar op te kruipen en hopen dat hij de zin dan niet spontaan zou verliezen, wat gelukkig niet gebeurde.
 Dus besloten er maar op te kruipen en hopen dat hij de zin dan niet spontaan zou verliezen, wat gelukkig niet gebeurde.

. Morgen weer een ritje maken dus dan ga ik beginnen met tracken
. Morgen weer een ritje maken dus dan ga ik beginnen met tracken  .
.