Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

Ik denk dat je paard het geblaf minstens even irritant vond als jij!!
RiannaB schreef:Leuke filmpjes weer, Imala. Ik heb gister ook weer eens mijn capcamera meegehad op rit, maar ik moet er altijd even tijd voor maken om een mooi compilatie filmpje te maken.
Mooi, dat laatste filmpje door het bos. Ik ben deze tijd van het jaar ook echt verliefd op het bos door de kleuren maar ook de lichtval (zoals op jouw filmpje).
) (resultaat is honderden filmpjes van buitenritten
)
M_nouska schreef:Super mooi!honden op buitenrit zijn soms zo irritant.
Eergisteren ook een rondje gemaakt. We hadden er heerlijk weer bij.
) pardoes tegen de paarden aanbotst

RiannaB schreef:Vandaag weer een rit gemaakt. Ik heb vandaag ook een kort filmpje met m'n telefoon gemaakt. Dit is het ruiterpad langs het wandelpad waar de foto doeken (nog steeds) staan. Zoals ook te zien in het filmpje. Het doek dat je laatst ziet in het filmpje is ook die waar ik vorige week de oortjesfoto voor had gemaakt.
tess_84 schreef:Vervelend zeg, honden die zo irritant zijn. Ik vind de oortjes van je paard wel geweldig als je hem erachteraan stuurt hahaIk denk dat je paard het geblaf minstens even irritant vond als jij!!
Hier een foto van april 2015, toen woonden we ongeveer een half jaar hier.
rocymax schreef:Wat dit geniet ik toch altijd van topic, zoveel variatie in fotos.
Gave fotos allemaal weer, met mist in bos en zee, toppie!!

Ik kan me wel iets inbeelden bij de lucht van die bokken, muffe lucht is dat!
Alanda mag nu een paar dagen vrij om weer bij te komen

) 

(zijn hoofd erbij op de foto en stalgenootje die steeds verder uit het zicht verdween)