Vandaag een echte rit gedaan, gewoon van in het begin erop. Alleen de laatste kilometer er naast gelopen want had pijn aan mijn achterwerk
 Was alleen het k.u.t.-gevoel vergeten als je na je rit ontdekt dat je pony een wonde heeft... In dit geval 2 stuks, 1 van de singel en 1 van een hoefschoen
 Was alleen het k.u.t.-gevoel vergeten als je na je rit ontdekt dat je pony een wonde heeft... In dit geval 2 stuks, 1 van de singel en 1 van een hoefschoen   Die singel zijn we wel gewend, die andere komt echt uit het niets..
 Die singel zijn we wel gewend, die andere komt echt uit het niets..Dus voorlopig is het rijden weer klaar

Geplaatst: 02-09-18 20:43
               Geplaatst: 02-09-18 20:43				         
 Op de foto twee fotogenieke reetjes (zoek in de richting van de zon), alleen had paard meer oog voor de koeien iets verderop
 Op de foto twee fotogenieke reetjes (zoek in de richting van de zon), alleen had paard meer oog voor de koeien iets verderop 

Dat van de schoenen vind ik raar want is niet voor het eerst dat hij ze aan heeft en heb ze met de laatste wandelingen ook aan gehad en nog nooit iets mee gehad. Hij had het ook op exact dezelfde plaats aan zijn voorhoeven, alleen was bij 1 hoef het haar er nog net niet vanaf, bij de andere wel. Heel gek.
 Dat van de schoenen vind ik raar want is niet voor het eerst dat hij ze aan heeft en heb ze met de laatste wandelingen ook aan gehad en nog nooit iets mee gehad. Hij had het ook op exact dezelfde plaats aan zijn voorhoeven, alleen was bij 1 hoef het haar er nog net niet vanaf, bij de andere wel. Heel gek.                                                         

Zo gooide hij vandaag vanuit galop de rem erop omdat ie aan de ingang van het bos door een plas moest. Afgestapt, aan de hand er doorheen in beide richtingen, er weer op en dan nogmaals paar keer er doorheen en dan de weg verder gezet.
 Zo gooide hij vandaag vanuit galop de rem erop omdat ie aan de ingang van het bos door een plas moest. Afgestapt, aan de hand er doorheen in beide richtingen, er weer op en dan nogmaals paar keer er doorheen en dan de weg verder gezet. 

. Was ook lekker rustig, alleen bij een strandafrit wat mensen met honden. De meeste lijnden tot m’n verbazing aan.... Kreeg uiteindelijk wel een Ierse setter achter me aan maar gelukkig werkt bij dat type honden het zelf in de aanval gaan (lees naar de hond toe draaien en brul geven, dan verander je van object om op te jagen naar een object wat jaagt, was hondenschool met m’n hond toch ergens goed voor
. Was ook lekker rustig, alleen bij een strandafrit wat mensen met honden. De meeste lijnden tot m’n verbazing aan.... Kreeg uiteindelijk wel een Ierse setter achter me aan maar gelukkig werkt bij dat type honden het zelf in de aanval gaan (lees naar de hond toe draaien en brul geven, dan verander je van object om op te jagen naar een object wat jaagt, was hondenschool met m’n hond toch ergens goed voor   ).
).