Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Djilna schreef:Maar je kunt met Upset niet verder komen? Die optie mis ik nog nl
Tsja, dat ligt denk ik aan de agenda van Emile.
Kim, ik denk dat je moet bedenken wat jouw ambitie is (en wat je nodig hebt om daar te komen) en wat de wens van een ander is in dit verhaal.
Hoe is eigenlijk je wedstrijd gegaan zondag?
Hier is tijden even niet mogelijk, maar is het weer wel steeds beter voor de revalidatiewandelingetjes die we wel mogen maken. Dat scheelt ook al een hoop!
Psydoxy schreef:Staat jouw merrie ook bij Eifelopfok Kim?
Psydoxy schreef:Aha, daar zijn die van mij op vakantie geweest. Zouden een maand blijven, werden er 2.
Ze hebben het goed naar hun zin gehad tussen de welshpony's(Zie profiel)
Heb voor volgende week een weekendje gepland met de Breez naar de Eifel. Ik hoop zo dat hij dan goed loopt. Hij gaat alweer stukken beter op z'n hoef staan, maar loopt nog niet helemaal rad. Z'n been is ook nog opgezwollen, als 't na dit weekend niet goed is wordt 't geen korte vakantie voor ons
Attitude schreef:Oef Kim? Moeilijke beslissing.
Misschien wordt je zusje wel fanatieker als ze er echt alleen voor staat, nu weet ze misschien wel dat er toch voor gezorgd wordt?
Maar als je vertelt dat ie SGW veel leuker vindt dan is het misschien ook wel eerlijker om ervoor te kiezen een ander baasje ( zusje?) voor hm te kiezen.
Beterschap voor Breez
Psydoxy schreef:Focus je niet teveel op de paarden/sport er zijn er niet veel die een dikke boterham hiermee verdienen.
Las dat je naar de Uni wilt gaan, neem dat mee in je overweging........................... O god, ik klink als moeders![]()
Ga een weekendje naar Lisette van Druenen.
Psydoxy schreef:Als ik destijds voor de paarden had gekozen, had ik nu waarschijnlijk geen 3 paarden kunnen onderhouden.![]()
Maar dat neemt niet weg dat je wel helemaal 100% voor de sport kan gaan. De ervaring nemen ze je nooit meer af
en je leeft maar 1 keer
Psydoxy schreef:Focus je niet teveel op de paarden/sport er zijn er niet veel die een dikke boterham hiermee verdienen.
Las dat je naar de Uni wilt gaan, neem dat mee in je overweging........................... O god, ik klink als moeders![]()
Ga een weekendje naar Lisette van Druenen.