Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:21

Ik rijd er ook 1, zaterdag paard verhuizen!!
Ben van plan om zaterdag in de na middag even rondje bos te wandelen :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:25

Ik heb 2 paardjes, en rij er op allebei buiten,
Heb vandaag geen rondje gedaan ,:( was pas 7 uur op stal

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 00:35

macha6 schreef:
Ik vraag me af he; de km's die me mede-endomondo challengers afleggen :P doen jullie dit met 1 paard of laat je alle km's die je te paard aflegt meetellen?
Aangezien ik maar 1 paard heb om te rijden (en ik daar waarschijnlijk niet de enige in ben), vroeg ik me t af of andere met meerdere paarden daar rekening mee houden. Anders wordt t wel heel moeilijk om tegenop te rijden natuurlijk.. :n
Niet dat ik de challenge zo serieus neem, maar ben toch wel aardig competetief hiermee geworden O:)

Ik heb maar één paard en sta op de tweede plaats /3 Dus het is mogelijk 8-)

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:16

linoleum schreef:
macha6 schreef:
Ik vraag me af he; de km's die me mede-endomondo challengers afleggen :P doen jullie dit met 1 paard of laat je alle km's die je te paard aflegt meetellen?
Aangezien ik maar 1 paard heb om te rijden (en ik daar waarschijnlijk niet de enige in ben), vroeg ik me t af of andere met meerdere paarden daar rekening mee houden. Anders wordt t wel heel moeilijk om tegenop te rijden natuurlijk.. :n
Niet dat ik de challenge zo serieus neem, maar ben toch wel aardig competetief hiermee geworden O:)

Hey ik zie net dat jij uit Zuidwolde komt! Rijdt je daar ook? Ik rijd namelijk ook in/rond Zuidwolde.

Ik rij buiten met 1 paard. Pak af en toe nog een ander paard, maar dat is altijd in de bak.

He wat leuk! Ja ik rij altijd in omgeving zuidwolde, heb ook geen trailer/auto namelijk.. Maar ik kom echt nooit iemand tegen!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:27

Ik rij met mijn twee ponys mee. Een onder het zadel en een aangespannen, soms doe ik ze beide op een dag maar dat is meestal alleen in het weekend. Sta op de 10e plaats.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:59

macha6 schreef:
linoleum schreef:

Hey ik zie net dat jij uit Zuidwolde komt! Rijdt je daar ook? Ik rijd namelijk ook in/rond Zuidwolde.

Ik rij buiten met 1 paard. Pak af en toe nog een ander paard, maar dat is altijd in de bak.

He wat leuk! Ja ik rij altijd in omgeving zuidwolde, heb ook geen trailer/auto namelijk.. Maar ik kom echt nooit iemand tegen!

Nee ik ook bijna nooit. Maar heel af en toe. Leuk om te zien dat er toch nog wel meer zijn!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:08

Ik rij ook maar 1 paardje :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:46

Ik rijd ook 1 paard en slechts 2 keer in de week.
Sta nu dramatisch op plek 26. Stond op plek 16. Maar door blessure van paardje kan ik vrijwel niet rijden.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 11:17

Ik heb 2 pony's, maar rij in principe maar met 1 buiten. Op vakantie ga ik wel soms met alle 2 op 1 dag weg.
Maar zoals je ziet kan je met 1 paard ook prima hoog komen.
Helemaal gelijk zal het nooit worden, zo heeft de 1 ruiterpad in de buurt en kan dus makkelijker lange tochten maken en de ander niet. En de een kan weer dagelijks weg en de andere alleen in 't weekend.
Dus gewoon lekker op je eigen manier rijden en trots zijn op de plek die je hebt, 50e van de 178 (!) is best een prestatie bijvoorbeeld ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:41

Hier ook maar 1 paardje :)

en verder pas sinds ik van deze challenge wist echt begonnen endomondo meer structureel te gebruiken dat was in oktober :o van aug/sept zijn dus best veel km's die ik rij niet meegenomen :+ en dat was juist een periode van vakantie en langer licht en dus doordeweeks ook vaker buitenrijden 8-) Nu kan dat helaas meestal alleen maar in weekend :\
Maarja niks meer aan te doen :Y) het is ook geen doen om alles in te tekenen :o Heb alleen de trektocht wel toegevoegd :)
Daarnaast door omstandigheden op stal ook nog vanaf eind nov tot half jan helemaal niet kunnen buitenrijden -O- maar nu weer lekker op stoom aan t komen :):) =:)
Heb dus niet de illusie dat hoog kan eindigen :+ maar Hoop toch minstens wel in de Top 50 te blijven :)) en daar sta ik nu dus al +:)+ en die km's zijn dus maar van 2,5-3 maanden :=
Hoop dat er volgend jaar een vervolg komt O:)

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:47

Wauw op de tweede plek met één paard, dat zijn echt flinke ritten dan :))
Linoleum misschien kunnen we wel een keer samen gaan, ik ben heel benieuwd waar jouw paard dan staat. :o

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 11:50

Als het aan mij ligt maak ik volgend jaar weer opnieuw een challenge aan, dus dat zit wel goed ;)
Het wordt zo leuk opgepakt hier, top! *\o/*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:56

macha6 schreef:
Wauw op de tweede plek met één paard, dat zijn echt flinke ritten dan :))
Linoleum misschien kunnen we wel een keer samen gaan, ik ben heel benieuwd waar jouw paard dan staat. :o

Mijn leasepaard staat tussen Zuidwolde en Fort, maar op moment rij ik wat minder ivm vele modder en dracht van Juul. Maar lijkt me leuk om keer te doen!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:56

Ik heb met 1 paard in de maand januari 122 KM afgelegd. :j

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:12

Ik heb 1 paard en gebruikte Endomondo tot ik van de challenge wist niet zo vaak meer - van de meeste rondjes weet ik wel hoe lang ze ongeveer zijn en wat dan dus mijn snelheid geweest is. Nadat ik mee ben gaan doen aan de challenge, gebruik ik Endomondo wel bij elke buitenrit en nu ik weer aan het opbouwen ben, komen er best weer wat kilometers bij :j

Ik vind de verhalen van anderen leuk en motiverend om te lezen, dus dat is een extra aanmoediging om mee te blijven doen.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:33

Somebitch schreef:

Kom ik aan met mijn 46KM in januari. Ons doel is om 2 weken voor de endurance in Renesse zeker 200km in totaal gereden te hebben.

Moeten we wel ff rekening houden met het feit dat Genghis net 4 is.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:36

normaal rijd ik 20-40 km per week :+
Ik wil terug naar die tijd!
Kom maar op met de lente en zomer :D :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:38

AlexVB schreef:
Somebitch schreef:

Kom ik aan met mijn 46KM in januari. Ons doel is om 2 weken voor de endurance in Renesse zeker 200km in totaal gereden te hebben.

Moeten we wel ff rekening houden met het feit dat Genghis net 4 is.

Nou dat komt dan toch wel goed Alex? :) Die van mij heeft verder natuurlijk altijd al in de sport gelopen (sprignsport) en met zijn leeftijd kan hij dit makkelijk aan. :j Maar met een 4 jarige moet je natuurlijk niet zo trainen als mij :+ :')

Die van mij wordt dit jaar 16 alweer. :(

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:43

Genghis heeft in principe al veel KM gemaakt aan de lijn naast mij het eerste jaar.

Naar zijn gevoel lopen we zelfs te weinig. Als we terug komen van een rit en hij gaat de weide op rent hij nog een paar ronden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:45

Dat doet die van mij ook :+ :')
Ach gewoon luisteren naar je paard dat is het belangrijkste. Maar dat doe jij wel :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:47

Het wennen aan belasting is natuurlijk niet alleen fysiek, maar ook mentaal. Daar hebben ze toch vaak wel écht de tijd voor nodig en op overbelasting zit je niet te wachten. Dus genoeg doen maar niet teveel is nog een hele kunst.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:58

Nee overbelasting zit ik echt niet op te wachten.. Daarom doen we ook heerlijk rustig aan en als we ons doel moeten bijstellen mbt het starten van een wedstrijd doen we dat..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:00

Ik heb een heerlijke ochtendrit gedaan :)
Alleen gestapt omdat we een iets los ijzer hebben :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:56

Jammer van het losse ijzer. :(:) Maar wel lekker gereden dus? :))

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 16:30

Hier ook weer een heerlijke rit achter de rug! Ik heb nachtdienst vandaag, dus nu maar even lekker onderuit gezakt op de bank hangen om weer wat energie te sparen :)

Ik zag dat ik in januari 126 kilometer heb afgelegd met Alanda, nice! Als we dat iedere maand doen, dan gaan we over ons record van vorig jaar heen, toen hebben we 1414 kilometer afgelegd in totaal (met Endomondo aan dan, het werkelijke aantal zal best wat hoger liggen). Vorig jaar januari hebben we er maar 35 afgelegd, dus we zijn goed bezig vind ik.