Ben van plan om zaterdag in de na middag even rondje bos te wandelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
macha6 schreef:Ik vraag me af he; de km's die me mede-endomondo challengers afleggendoen jullie dit met 1 paard of laat je alle km's die je te paard aflegt meetellen?
Aangezien ik maar 1 paard heb om te rijden (en ik daar waarschijnlijk niet de enige in ben), vroeg ik me t af of andere met meerdere paarden daar rekening mee houden. Anders wordt t wel heel moeilijk om tegenop te rijden natuurlijk..![]()
Niet dat ik de challenge zo serieus neem, maar ben toch wel aardig competetief hiermee geworden
linoleum schreef:macha6 schreef:Ik vraag me af he; de km's die me mede-endomondo challengers afleggendoen jullie dit met 1 paard of laat je alle km's die je te paard aflegt meetellen?
Aangezien ik maar 1 paard heb om te rijden (en ik daar waarschijnlijk niet de enige in ben), vroeg ik me t af of andere met meerdere paarden daar rekening mee houden. Anders wordt t wel heel moeilijk om tegenop te rijden natuurlijk..![]()
Niet dat ik de challenge zo serieus neem, maar ben toch wel aardig competetief hiermee geworden
Hey ik zie net dat jij uit Zuidwolde komt! Rijdt je daar ook? Ik rijd namelijk ook in/rond Zuidwolde.
Ik rij buiten met 1 paard. Pak af en toe nog een ander paard, maar dat is altijd in de bak.
macha6 schreef:linoleum schreef:
Hey ik zie net dat jij uit Zuidwolde komt! Rijdt je daar ook? Ik rijd namelijk ook in/rond Zuidwolde.
Ik rij buiten met 1 paard. Pak af en toe nog een ander paard, maar dat is altijd in de bak.
He wat leuk! Ja ik rij altijd in omgeving zuidwolde, heb ook geen trailer/auto namelijk.. Maar ik kom echt nooit iemand tegen!
macha6 schreef:Wauw op de tweede plek met één paard, dat zijn echt flinke ritten dan![]()
Linoleum misschien kunnen we wel een keer samen gaan, ik ben heel benieuwd waar jouw paard dan staat.
AlexVB schreef:Somebitch schreef:Ik heb met 1 paard in de maand januari 122 KM afgelegd.
Kom ik aan met mijn 46KM in januari. Ons doel is om 2 weken voor de endurance in Renesse zeker 200km in totaal gereden te hebben.
Moeten we wel ff rekening houden met het feit dat Genghis net 4 is.