Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deed verder niet zeer ofzo
Lag er snotverdrie een week door in het ziekenhuis, wat gebroken, dat kapsel in mijn elleboog wat 'alles bij elkaar houd' (klinkt zo gek
) zit bij mij een beetje los, en ik kon 10 weken op fysiotherapie 
die is buiten gevlogen... 
en da ga ik zo proberen te houden 

en ergens in de bossen ligt nog een beugelriem..
en mijn telefoon heeft t niet overleefd, maar Zoë en ik hadden weer geluk, en waren ongedeerd op een blauwe plek na 

ofwel: geen ondraaglijke pijn) maar wel weer even wakker geschud!
. Zo ook bij mij op strand... We sprongen de galop aan en ik wist al dat ie ging bokken dus ik netjes achterover zitten... Maar helaas het mocht niet baten ik hing dr naast en toen besloot ik me maar los te laten want ik wist dat ik niet zo atletisch was om mezelf er weer op te zwaaien
. Gelukkig val je niet hard op het zand... Alleen wel schaafwond door het grove zand waar ik met mijn arm over heen ging...
.
.
). We reden over een smal paadje en op een bepaald moment hingen er een heleboel takken over het pad. Ik met mun grote paard moest helemaal langs zijn nek gaan hangen om niks te raken. Denk ik dat we de laatste tak voorbij zijn, dus ik kom omhoog. Nou niet dus! Er hing nog 1 tak en die sloeg me gewoon van mijn paard af
Ik aan de zijkant erlangs natuurlijk. Niet echt pijn gedaan, er zat alleen een schram op mijn wang van ong. 10 cm die werd onderbroken op de plaats van het bandje van mijn cap
Was nog heel lang erna te zien trauwens