Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindaD schreef:als jij al 20 jaar lekker buiten
rijd. En ineens een snotneus naar je toe komt die je ff komt
vertellen dat jij je ruiterbewijs maar moet gaan halen. Na dat vind
ik toch wat overdreven.
Binckydenice schreef:Je kan er in ieder geval nooit op achteruit gaan als je deze gaat halen toch?
runningkawa schreef:haha idd
Ben M springen, Z dressuur
en rij al 20 jaar in het bos en straat en ken wel de fatsoensnormen met mijn paard...
Wat zou de meer waarde zijn als ik (en zo dus heel veel met mij) het zou moeten halen?
Jolandaa_ schreef:ik vind het een goed idee om dat verplicht te maken. MITS het gratis is. velen rijden al zoveel jaren paard en weten de regels van het verkeer ook wel. ik vind dat het voor beginners verplicht moet worden. of onder de 18 jaar verplicht. maar dan een stuk goedkoper of zelfs vergoed door de overheid
Binckydenice schreef:runningkawa schreef:haha idd
en rij al 20 jaar in het bos en straat en ken wel de fatsoensnormen met mijn paard...
Wat zou de meer waarde zijn als ik (en zo dus heel veel met mij) het zou moeten halen?
Voor jou zal het dan ook geen probleem zijn om het te halen dus ook niet zo veel kosten als die figuren die er 100 keer over moeten gaan doen....
Binckydenice schreef:Financieel op achteruit gaan vindt ik ook wel erg ver gaan hoor... Pfff je spreekt hier niet over het halen van je rijbewijs van minimaal 1000 euro....
Binckydenice schreef:Financieel op achteruit gaan vindt ik ook wel erg ver gaan hoor... Pfff je spreekt hier niet over het halen van je rijbewijs van minimaal 1000 euro....
Sentido schreef:Binckydenice schreef:Financieel op achteruit gaan vindt ik ook wel erg ver gaan hoor... Pfff je spreekt hier niet over het halen van je rijbewijs van minimaal 1000 euro....
ik denk dat je moet rekenen dat het je een eurootje of 200-300 gaat kosten incl lessen..
dan moet je nog elke 2 jaar verlengen voor ik dacht 30 euro
correct me if i'm wrong ik weet de preciese prijzen niet
stel je voor je hebt dat ding 20 jaar lang, kost je 300 euro plus 300 euro om telkens te verlengen
is 600 euro, nou dat vind ik een hoop geld voor iets waar je werkelijk niks aan hebt
en paardrijden is al duur genoeg dacht ik zo
Sentido schreef:ehm zoals jij nu zegt
is mijn schatting zelfs nog te weinig..
als het 45 per twee jaar zou voor 20 jaar betekenen 450 euro
en als het dan 250 euro zou zijn is dat 700 euro
700 voor een periode van 20 jaar..
je moet wel even goed lezen
Binckydenice schreef:runningkawa schreef:haha idd
Voor jou zal het dan ook geen probleem zijn om het te halen dus ook niet zo veel kosten als die figuren die er 100 keer over moeten gaan doen....
runningkawa schreef:Wordt het niet beter van
Mensen die aso zijn, voetgangers voorbij galloperen om maar wat te noemen doen dat dadelijk nog
Er rijden ook mensen door rood met de auto