Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ons eerste buitenritje na jaren zeggen: ja we gaan op buitenrit, en dan komt het er telkens niet van
Erg mooi
leo_nore schreef:Dat is toch echt in Frankrijk in de Dordogne. Nederlandse camping met paarden erbij, echt prachtige (afwisselende) omgeving. Je moest er echt klimmen maar had ook echte cross-paadjes. (heerlijke paardjes ook trouwens) Dat was echt geweldig
Edit: Zie net dat deze camping al is genoemd. Ik heb (verdeeld over 2 vakanties) 3 weken op Bartje geredenEcht een superpony, maar wel een beetje een krengetje in de omgang
Zwemmen met haar is echt geweldig. al die paardjes die jullie opnoemen ken ik dus ook

F3nn3 schreef:ruiter1992 schreef:jaaaazo lief
ik zal even alle paardjes van daar opnoemen:
Kaliku ( groot en licht bruin met zwarte manen, paard van Sofie --> leidster ), Humber ( apaloosa met flapoortjes), Bartje ( fjord ) , Caballo ( groot bruin met zwarte manen, spaans paard, is een paar jaar kreupel geweest maar liep in 2006 weer voor het eerst mee en de gelukkige was ik
), Orchard ( valk ), Reglise ( bruin en alergisch voor vliegen ), Soya ( bruin ), Blacky ( wit stevig welshje ), Lima ( klein en bruin ) , Schatje ( oude bonte shetlander ), Beauty ( zwarte welsh en ook al oud, Sofie's eerste paardje ) en dan nog een wit half-arabiertje ( kan nu even niet op die naam komen )
Op reglise, schatje en Beauty heb ik gereden^^ heeft ze dat witte half arabiertje al lang? er wa namelijk toen een witte, die misty heete^^ oh wat leuk:P Orchard ken ik ook:) Ik dacht dat Sofie er mee was opgehouden, kennelijk niet dus:) bedankt trouwens^^

.
.