Maar waar laten jullie de stoelen+tafel als jullie onderweg zijn? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariska_28 schreef:Kendra schreef:Wat leuk! Zie dat jullie ook bij ons voor het huis langskomen op 23 mei. Kunnen jullie over wildroosters?
Die zitten er namelijk wel in...
Goed dat je het zegt. Dit was de oude route, ik heb hem nu aangepast, kijk maar als je op de link klikt. Komen we nog steeds bij je langs nu? Mocht je ons willen ondersteunen tijdens deze zware onderneming, puddingbroodjes zijn altijd goed
). Maar mocht je water of wat anders nodig hebben, je kunt zo ons erf oprijden in Oudemolen
. Mocht dat handig zijn, stuur dan even een pb. Krijg je mijn 06
.

naar Anderen (met zo`n naam kan ik ook heel veel grapjes bedenken, maar ik moet haast maken dus die bespaar ik jullie... Andere(n) keer 

`

(mag ook wel voor dat geld
) en daarna het hele stuk naar Anderen gereden in een slakketempo want de dames hadden teveel gegeten volgens mij..

om gereden, en gezien dat het pad dat ik over het Ballooerveld had willen nemen niet een optie is bij 27 graden. Maar een goed alternatief gevonden dus dat was erg zinvol!