Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:47

Gaaf zeg! En wat een afstanden :wow: Ik zie mezelf niet 60km in het zadel zitten :o

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:11

Ik ook niet, eigenlijk := . Ik vind een uur of 4 echt mans zat. En in het tempo van mijn fjordi is dat ergens rond de 30 km.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:28

xxVon schreef:
klopt, naar beneden is veel zwaarder voor de voorbenen.. vandaar ook technisch. Ik heb er al een keer getrained en rustig aan gedaan dus het was te doen.

Ik heb je bij de BBQ zien zitten met Djilna, was niet te missen het Elmo vest :j

Oh echt?
Haha, ja, dat vest valt idd wel op ja :))

In Ermelo had ik ook m'n Elmo zweetdeken in gebruik, daar heb ik toch zoveel leuke reacties op gehad!
Maar daarvoor was het zaterdag veel te warm :')

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 13:29

En ik vind klasse 1 voorlopig ook nog ver zat.

Hoewel klasse 2 verdeeld is over 2 rondjes, je groeit er zelf als ruiter ook wel in mee in je training.
Alleen kost die training ook wel veel tijd, gaat manlief vast nog meer mopperen dat hij me nooit meer thuis ziet :')

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 14:11

En inmiddels een fotootje gevonden:
Afbeelding

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 15:02

Oja ik heb jou ook nog op de foto. Niet zo mooi als hierboven, met telefoon tussen groomen door.
Afbeelding

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb er ook een paar al.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 16:16

Super leuk! Echt nagenieten als er foto's van de wedstrijd online komen he. Helaas geen één van onze laatste wedstrijd in Teteringen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:39

[***] schreef:
Dat is balen. En is een ander verstelbaar/boomloos zadel niks als tijdelijke oplossing? Enkel maar longeren ed lijkt me doodsaai, zou ik hier niet eens klaar krijgen := Succes ermee!

Ja wellicht kan ik een boomloos zadel lenen van stalgenootje, vind het niks om er een zomaar te kopen voor zo'n korte periode. Ik zie het ook niet zo zitten, hoop het maar voldoende afwisselend te maken met wat hindernissen etc :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:22

Wat een mooie prestaties van iedereen weer, zowel in Laag Soeren als de andere gemaakte ritjes :) Hier een weekje vrij van rijden vanwege de osteopaat, kwam ook wel goed uit tegelijk met de laatste loodjes voor dit studiejaar.

@SuperAssie, wat balen! Ik zou ook een boomloos zadel proberen te lenen dan, ik denk dat je meer hebt aan veel kilometers kunnen maken :) Goed voor de challenge ook nog :P

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 21:53

Iedereen weer lekker aan het rijden! En wat een mooie prestaties in Laag Soeren *\o/*

xxVon; was het te doen de 60 km? Ik zit nog in twijfel of ik aan het eind van het seizoen een keer een lange klasse 2 ga doen :+

Wij hebben vorige week weer meegedaan aan de Eper paarden4daagse :D
Wat was het weer een heerlijke week. Heerlijk weer, braaf paard en gezellige mensen om ons heen <3

Afbeelding
Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 22:18

S_imonee schreef:
Iedereen weer lekker aan het rijden! En wat een mooie prestaties in Laag Soeren *\o/*

xxVon; was het te doen de 60 km? Ik zit nog in twijfel of ik aan het eind van het seizoen een keer een lange klasse 2 ga doen :+

Wij hebben vorige week weer meegedaan aan de Eper paarden4daagse :D
Wat was het weer een heerlijke week. Heerlijk weer, braaf paard en gezellige mensen om ons heen <3

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ziet er goed uit! Is zon vierdaagse voor een endurance ruiter ook leuk of gaat t wel erg langzaam?

60 km was te doen maar was wel erg zwaar terrein. Had mssn beter Kootwijk/Ermelo/Epe kunnen kiezen als eerste lange 2. Die zijn makkelijker te rijden. Laag Soeren was eerst Renkum en die was ook prima te doen vorig jaar, maar ja toen verplaatste de locatie en kreeg ik later pas te horen dat t terrein veel zwaarder is dan Renkum. We hebben er een keer extra getrainde paar weken terug en rustig aan gedaan (11,5 km/h)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 07:54

Je kunt je eigen tempo bepalen. Het was twee dagen vrij warm, dus wij hebben gewoon rustig gereden.
Persoonlijk zie ik het niet als een training oid, maar meer als een weekje vakantie. De sfeer op het terrein en onderweg is erg gezellig, alleen daarom is het al leuk om mee te doen.

Aah oke. Ik houd het eerst nog even bij de korte klasse 2. Wie weet gaan we Epe wel weer rijden aan het eind en probeer ik dan een lange :o

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:12

Wij hebben ook die vierdaagse gereden, toch weer zo'n 100km aan onze challenge toe kunnen voegen :D .

Afbeelding

Afbeelding

Je kunt op sommige stukken prima doorrijden, maar zoals Simone zegt moet je het niet als training zien. Er waren volgens mij een paar ruiters die dat wel delen en op hoog tempo overal omheen slingerden en die riepen toch wel wat irritaties op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 16:54

Super hoor allemaal! Zoiets is wel een droom hier .. denk voor in een volgend leven ofzo, haha :))

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:17

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 10:30

Gisteren maar eens laat met mijn rondje begonnen. Weer naar de hoge vorssel. Ik denk dat ik de volgende keer maar eens richti g herperduin stap.

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:17

Leuk rondje gedaan vandaag. We doen het nog steeds rustig aan, vanwege een verdachte pees. Maar wel wat nieuwe paadjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor t eerst zelf over het houten bruggetje. Vorige x moest ik er af.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:55

Je gaat wel lekker incognito op stap 8-) Stoer hoor, zo over het bruggetje, die van mij gedraagt zich elke keer weer als een kleuter als ze door het tunneltje moet :roll: eerst 5x achterom kijken, daarna kijken of je er langs kan :') vervolgens in sluipmodus richting het tunneltje, stilstaan natuurlijk. Even doorpakken en dan zo snel mogelijk er door :+ elke keer het zelfde liedje :')

Was het 's avonds bij jullie te doen speedfiets_2? Hier in Zeeland begon het aan het eind van de middag even te spoken, maar eigenlijk is er amper regen gevallen, we kampen hier gewoon met extreme droogte :wow: In het bos is het net herfst met alle bladeren die van de bomen vallen...

Gisteren en vandaag een rondje gedaan, gisteren was ze weer eens lekker neurotisch alles-is-eng bui, vandaag was ze erg braaf, merries :P

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:09

Is t een merrietrekje? Die van mij heeft dat inderdaad ook, maar verder alleen ruinen, dus ik kan niet vergelijken.

Caj is ook niet makkelijk hoor, met al die dingen. Hier is een reclamebord omgewaaid en in de greppel gevallen. Daar is ze toch al heel wat langs geweest, 'maar elke keer schrikt ze zich weer een slag in de rondte. Tussen een rood-wit hekje door; levensgevaarlijk. Net als felle bloemen, plastic zakken of wandelaars in de verte. Hoopjes zand ook. Die zijn ook zéér verdacht :roll: . Je kan t zo gek niet verzinnen of zij vindt het niks. Maar t kan me niet meer schelen. We gaan gewoon. Ze wordt er niet makkelijker van, trouwens. Ze weet al waar de 'enge dingen' zijn, dus ze bereidt zich al voor om keihard te schrikken. Ze is gewoon niet helemaal tof :=

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:47

:') Heel herkenbaar, groot verkeer wordt ze niet of warm van, maar owee als die hoop grond er vandaag anders uit ziet dan gisteren :wow:

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:55

_O- ja precies!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:30

Elmo had een week vrij na de wedstrijd in Laag-Soeren.

Maar gisteren heeft hij wel even met z'n grote vriend in de bak gelopen.
Of nou ja, gelopen...
Noem het maar vliegen! Niet eens laag! Vlieg bok stuiter spring steiger ren vlieg etc etc etc :D

Blij ei.
En het ouwe gebakkie deed overigens gewoon mee hoor, die stond nog hoger op de achterbenen :))

Morgen gaan we weer een rondje rijden, dan heeftie er een week rust op zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:10

En, iedereen dit weekend weer volop er op uit? 8-)

Ik heb dat wel in de planning zitten, alleen een beetje jammer van de wind maar hopelijk niet teveel last daarvan. Ik heb naar aanleiding van dit topic: [BRT] Alleen op lange rit/trektocht? besloten dat ik er werk van ga maken en dat ik elke keer dat ik ga rijden (en tijd heb) minstens 10 kilometer ga doen, en dan uitbouwen naar 15, 20 en hopelijk 25 km (maar vanaf 20 km dan wel met pauze waarschijnlijk want anders kan je me van de pony af tillen denk ik _O- ). Voornamelijk stappen dus vooral lang onderweg :P

Maar heb er wel zin in, de eerste 2 trektochten zijn al gepland :Y) _O-
(neen, gewoon gekeken naar de route en overnachtingsmogelijkheden, maar verder is er nog geen planning).

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 17:05

Goedzo gewoon doen! En als je er niet uitkomt of je zoekt toch een maatje stuur maar een PB :). In welk gebied zoek je overnachtingsmogelijkheden?