Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Zal eens met het verslag beginnen.. Ben heel moe, dus gaat vast niet zo snel
Roosje01 schreef:dck48 schreef:Mariska, ik weet ook nog een verhaal van een hond die de sloot in rende, maar hoe liep dat ook alweer af???![]()
![]()
Oh papa is er ook weer gezellig dit jaar!
Nu ben ik wel heel benieuwd naar dat verhaal

maar gelukkig weer gevonden! 
Dus dit jaar doen we het anders, ik heb voor een paar euro een wekkertje op batterijen gekocht. Helaas, dat ding tikt elke seconde zo hard dat dan helemaal niet meer slaap, laat staan tot half 5. Uiteindelijk is hij onder het bed beland, want dan hoorde ik hem niet meer zo erg, maarja toen kon ik vanmorgen in plaats van mijn telefoon mijn wekker gaan zoeken.. 
Wel lekker gegeten, met een vers gebakken eitje 
Tijdens het uitspannen van de paarden kregen we vele vragen over de paarden, de kar en de honden. Wel leuk!
Gerard zijn ouders zijn op visite geweest, hebben ons even naar huis gereden zodat ik Billy (onze os) zijn medicijn kon geven (dat lukt mijn zus echt niet), en daarna hebben we lekker patat gegeten in Sleen.. Vanavond vroeg slapen, en morgen een natte dag naar Tiendeveen.. hopelijk zonder verstekeling 
.